Lucy Diamond,  Midnattsløfte

 

Lucy Diamond,  Midnattsløfte

Leseeksemplar fra Aschehoug

 

Lucy Diamond, Julekort fra strandkafeen

Lucy Diamond, En italiensk affære

Lucy Diamond, Strandkafeen

 

Jeg har ikke lest alle i januarstabelen. Jeg måtte ha noe lett. Derfor fant jeg Lucy Diamond, som også ble utgitt i 2021 og passet derfor til temaet.

Dette var en koselig feelgood bok. 3 familier, ulike komplikasjoner, forutsigbar, men fin.

Er du ute etter en seriøs, dyp roman, da er ikke dette noe, men liker fu underholdningsbøker å slappe av med, kan jeg anbefale Lucy Diamond.

Tror det er denne jeg har likt best av henne så langt.

 

 

Det er nyttårsaften og Gemma og Spencer har invitert til fest. Musikk, mat og sjampanje – og huset fullt av venner. Hjemmeværende Gemma skammer seg over å «bare» være mamma – men denne kvelden vil hun bare nyte. Blant gjestene er Caitlin som nettopp har mistet moren sin og slått opp med den utro kjæresten, og Saffron som jobber som PR-agent i London, men som har rømt byen for å fordøye noen høyst uventede nyheter.

Gemma, Caitlin og Saffron finner hverandre over rause drinker og nyttårsforsetter mens de knekker lykkekaker. Vennskapet som oppstår, er umiddelbart og det nye året lover godt.

Det varer ikke lenge. Før januar er over har livet floket seg enda mer til for alle tre. Kan vennskapet styrke og inspirere dem til å komme videre?

 

 

 

 

Januar:

Lesestabel januar 23, tema 2021

Peter May, Blodets bånd

Camilla Läckberg, Henrik Fexeus, Mentalisten

Martha Hall Kelly, Solsikkesøstre

Aslak Nore, Havets kirkegård

Stefan Ahnhem, Siste spiker

Ildefonso Falcones, Sjelemaleren

Hilde Rekraas, Ingunn Røren, Det mørkeste rommet

Simon Stranger, 304 dager

Anthony Doerr, Den beste av alle verdener

 

 

 

2022:

Mine 10 favorittromaner i 2022

De 6 beste krim/spenningsbøker 2022

Kjært barn har mange navn, historisk drama, feelgooddrama, drama, her er de jeg har lest i 2022

Bokåret 2022, Arrangementer, og 50 titler jeg har likt godt.

 

Her finner du min lille nettbokhandel. Der vil jeg legge ut de bøkene jeg liker aller best, nye hver måned.

De blir sendt deg direkte fra Ark.

https://pokket.no/lillasjel/

 

Jeg ønsker alle hjertelig velkommen til siden min:

http://Www.Facebook.com/Lillasjel

Insta:

#marianntokle

 

Meld deg gjerne inn i bokgruppen jeg åpnet på Facebook. Der er det åpent for den som vil dele, både lesere, bokbloggere, forfattere og forlag.

Bokinspirasjon for alle.

https://www.facebook.com/groups/3708195432531753/?ref=share

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg