Lucy Diamond, En italiensk affære

Lucy Diamond, En italiensk affære

Reklame, leseeksemplar fra Aschehoug.

Jeg er på ferie og dette er lett underholdning, på ferie.

Den er faktisk ganske så lett og forutsigbar men en romantisk bok som nok mange vil like.

For meg er den underholdende nok her i solen, men den kommer fort til å bli glemt. Liker du lette romantiske underholdningsbøker, er dette boken for deg.

 

Lucy Diamond, Strandkafeen

 

Hverdagsnett likte den svært godt og ønsket ikke den skulle ta slutt.

https://hverdagsnett.no/index.php/boktips/skjonnlitteratur/1104-en-italiensk-affaere

 

Bildet stjal jeg fra bloggen Hverdagsnett, teksten er hentet fra Aschehoug. Selv om jeg har fått boken, er jeg ikke pålagt eller betalt for å skrive om den.

 

Tre engelske kvinner møtes på et italienskkurs.
Anna leter etter sin ukjente far – kanskje finner hun ham i Italia?
Catherines mann har forlatt henne og barna for en annen kvinne. Omfanget av mannens utroskap og enorme svik begynner å gå opp for henne.
Sophie er læreren på kurset. Hun ville mye heller vært tilbake i Sorrento enn å bo hjemme hos foreldrene sine.
Mens kvinnene blir stadig bedre i italiensk, knytter de også nære vennskap. Det oppstår romantiske forbindelser i klassen. Hemmeligheter avsløres og det er tid for store avgjørelser. Livet tar noen uventede omveier og det kommer en tid for å si jeg elsker deg ¬- ikke bare på italiensk¿

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg