Rivertonklubben feirer 50 år og både du og jeg er invitert


Jeg gleder meg, så jeg nesten ikke kan vente.

Tenk å få være med på feiringen av Rivertonklubbens 50 års dag.

Og i Aschehoughagen da, av alle steder.

Der kun forfatterne før har møttes, dit er vi nå invitert.

Ja, det er åpent for alle som vil.

 

Egentlig hadde jeg ikke tenkt meg avsted, for jeg skal jo til Osterøy i slutten av måneden, på krimhelg.

Presentasjon av det programmet, trodde jeg at jeg hadde publisert, men ser at det ligger på kladd.

Vel, det kommer snart, for september blir en måned med mye bokrelatert innhold.

Vil du være med dit, finner du arrangementet i linken under:

https://facebook.com/events/s/krimhelg-2022-virkelighet-m%C3%B8te/295717629132603/

Pluss ei uke i London i oktober og 2 uker i Karibien i november, går det an, jeg er gal.

Men jeg kjente bare at dette må jeg ha med meg.

Og ikke nok med det, men jeg skal til Trondheim den 13. september, på Cappelens høstmøte, der de presenterer høstens nyheter fir bokhandlerne.

Noe i likhet med det jeg var hos Aschehoug, før coronaen.

Bokmøte Aschehoug 2019

 

 

Mange av forfatterene har jeg sett før, når jeg fulgte Krimfestivalen live på YouTube.

Invitasjon til Krimfestivalen 2022. Forfatterne kommer faktisk hjem til deg

Bøker jeg vil lese, inspirert av Krimfestivalen

 

Jeg har lest bøker av flere av disse forfatterne.

Staalesen, Tangen og Matre, traff jeg også på Osterøy i fjor.

Krimhelg på Osterøy

Disse har jeg lest:

Grethe Bøe, Mayday

Gunnar Staalesen, Bukken til havresekken

 

Pasienten, Trude Teige

Trude Teige, Aldri Tilgi

Eva B. Ragde og Trude Teige, På åstedet

Teige har nå kommet med ny bok, Løgnere

Agnes Lovise Matre, Iskald

Skinnet bedrar, Agnes Lovise Matre

Agnes Matre, Uvigslet jord 

Agnes Matre, Til døden

Geir Tangen, Vargtimen

Silje O. Ulstein, Krypdyrmemoarer

 

Serien om Jørn Lier Horsts, Wisting, spilt av Sven Nordin, har jeg sett på tv, bra serie.

Jeg har ikke lest bøkene.

Unni Lindell, Dronen

Unni Lindell har jeg lest bare en av så langt.

Kanskje har jeg lest noen flere, for noen år siden, før jeg startet å blogge.

Hun har jo også kommet med en ny nå i høst, bok 2 i serien om den nye hovedpersonen hennes, Snø

 

 

Bøkene til Chris Tvedt, som også kommer til Osterøy, har jeg lest de aller fleste av.

Chris Tvedt, Djevelen i detaljene

Chris Tvedt, Formildende omstendigheter

Chris Tvedt, Bevisets stilling

Chris Tvedt, Den som forvolder en annens død

 

Er du krimintereressert og har mulighet, er dette et arrangement du må få med deg.

Gratis inngang er det også. Bedre kan det ikke bli.

Selv skal jeg tilbake i hagen søndag også.

Da er det Afternoon tea med Feelgood som er tema.

Det var også åpent for alle men fristen for å melde seg på, har gått ut.

Jeg skal skrive litt om det i morgen.

 

1 kommentar
    1. Å dette hørtes kriminelt spennende ut, og jeg har veldig lyst til å gå. Får håpe feberen jeg sliter med om dagen gir seg, så kanskje 😉😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg