RIU Vistamar mars 24, Dag 15, hjemreise

Da har vi kommet til siste soloppgang for denne gang her på Vistamar.

Jeg lengter hjem.

Slik er det med reiser.

Man lengter bort men heldigvis lengter man også hjem.

 

Siste kaffe og jegermester på balkongen.

Vi har vært på shopping og har med mye deilig pålegg hjem så vi kan forlenge feriefølelsen.

 

RIU Vistamar, mars 24, dag 1

RIU Vistamar, dag 2, stadig nye avsløringer. Delt uten tillatelse.

Kroppen har vært sliten denne gang.

En magevirus gjorde det ikke bedre.

Men jeg hadde to mål og de gjennomførte jeg.

To lengre turer og flere små.

I tillegg kommer alle trappene her på Vistamar.

Jeg er derfor svært fornøyd med innsatsen.

Gubben har vært trener, men når jeg ser hva telefonen hans viser, lurer jeg på om han har lurt meg ut på ville veier. 😂😂

 

RIU Vistamar, dag 3, Jeg sa nei, det går ikke

RIU Vistamar, dag 4. I dag ble det egenmeldinger.

Jeg gikk også tur alene.

 

 

Biblioteket var rikholdig. Gubben mente jeg hadde dratt med meg altfor mye, men det er kun to bøker vi ikke har fått begynt på.

 

Bøker er viktig for feriemodus.

Promenaden til Puerto Rico er fin å gå.

Belønningen er bra også. Anbefaler charlies and friends i havna i Puerto Rico.

 

RIU Vistamar, dag 5, Nå kan du gjøre ka f.n du vil, sa jeg

RIU Vistamar, dag 6, Ut på tur alene.

RIU Vistamar, dag 7, Vi undersøker veiforholdene

 

Mye hvile må til.

 

RIU Vistamar, dag 8, Pause i treningsleiren

RIU Vistamar, dag 6, Oj nå går vi i søvne

RIU Vistamar, dag 10, Inngår forretningsavtale med ukjente svensker

 

Heldig med været har vi også vært.

Stort sett sol.

Noen kvelder og morgener litt for kaldt til å spise ute, men stort sett mat ute.

 

Den største bragden min var å gå alle trappene fra Puerto Rico.

Først strandpromenaden, deretter trappene.

Da var jeg glad.

 

Her fikk fotografen beskjed om å filme utsikten ned mot Puerto Rico.

Jojo, slik ble det ikke. Men fornøyd frue etter å ha forsert alle trappene.

RIU Vistamar, dag 11, Dronningen stikker av fra livvaktene

RIU Vistamar, dag 12, Treneren er blitt en sinke.

 

Det har blitt noen glass cava.

 

Gubben og kjerringa er fortsatt blid og fornøyd.

 

RIU Vistamar, dag 13, Sliten dronning lurer på å abdisere

 

Vi var samlet hver kveld til en cava før middag.

 

Og det rareste er at når vi første kvelden mintes de to som ikke er med oss mer, da dukket 10 glass opp, ikke åtte, uten at det var bestilt ❤️

 

 

Nå drar vi hjem.

Takk for turen til alle som har fulgt oss og mine gode venner som holder ut med ei slitsom dronning.

I dag

RIU Vistamar, dag 14, Dronningen er i godlune, bytter ut gemalen med en mafiaboss

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg