RIU Vistamar, dag 3, Jeg sa nei, det går ikke

Det er hardt arbeid for de som er med dronningen på tur.
Her legges en slagplan for hvordan man best skal legge til rette for alle hennes majestets behov.

Her har de kommet til enighet, noe de alltid gjør, med et smil.

 

Her har hun fått innrettet seg.

Marit Reiersgård er som en potet, kan brukes til alt.

Her er hun bordbrikke og det trives hun med.

Så ble det tomt for cava og da må tjenerne stille opp.

Det blir reprimande for tror dere ikke se stakk av.

De forsvant inn på baren og dronninga satt der uten parasoll i lang tid.

Det går bare ikke an.

 

 

Se der ja. Slik skal det være.

 

Til lunsj ble det en treretter. Men jeg krympet den til to. Godt 🤪

I dag etter lunsj, ville vi gå strandpromenaden til Puerto Rico.

Men der ventet utfordringene og jeg kan ikke by på bilder fra den turen.

Jeg ante uro før jeg dro.

Kroppen ropte ganske høyt at den var sliten. Men jeg ville prøve.

 

Der oppe bor vi.

Mem det er en bakke opp der.

Og alle var så snille og ville vente på meg, gikk sakte of lot meg få tid, men jeg kjeftet og jagde de bort. Jeg visste nok at det bare var dumt at de ventet for jeg ville ikke greid det uansett.

Derfor snudde jeg og gikk tilbake for å vente på bussen hjem.

Jeg sa ut i luften, hjelp la det være en benk der.

Og se det var det.

 

Her satt jeg og ventet på bussen hjem.

Glad for at jeg hadde klart å velge riktig.

Det er travle dager for meg som er vant til å sitte i ro hjemme.

Her ser jeg hjem.

stol.

 

 

 

 

Der innrettet jeg meg på balkongen.

Jeg la puter i stilen og innbilte meg at jeg hadde polstret stol.

Slik satt jeg en stund og så la jeg meg på senga og leste i boka mi.

Deilig.

 

Da er de alle tilbake, før vi skal til middag.

De hadde til og med gått alle trappene opp til Europasenteret, over 700 trinn.

Jaggu bra jeg ble hjemme.

La de spreke springe og vi late være lat.

Jeg fikk spandert en contreau over balkongrekken.

 

Desverre tok jeg feil glass og drakk opp cognacen til gubben.

Straffen ble at jeg fikk mindre cava enn han før middag.

Pensjonisten og jeg har fått oss irisen og bayleyskaffe og nyter å sitte ute.

Resten av gjengen er inne på show.

Hysj ikke si at vi sitter her, det var så stille og fredelig her 😂😂

I dag

 

5 kommentarer

Siste innlegg