RIU Vistamar, dag 8, Pause i treningsleiren


Jeg har så store planer om alle steder jeg vil gå.

I dag skulle de andre ned på badestranden.

Vi er ikke så glad i solsenger og sand, gubben og jeg, så vi stod over.

Men jeg ville gå til Puerto Rico.

Viljen trekker og drar i meg. Jeg vil jeg vil.

Og det er bra for en som kan være litt prinsesse vil ikke, innimellom.

Men dårlig med søvn og en litt kronglete mage, sier at kjære deg, ta det med ro.

Og jeg merket godt i går at det ikke var mye krefter der.

Det er dette som er så vanskelig.

En dag er jeg i storform og går 709 trappetrinn, to dager etter, kommer jeg meg ikke opp bakken fra hotellet.

Da hviler man og er takknemlig for at man er så heldig å ha en kropp som kan reise.

Vi satt derfor på rommet litt og slappet av før vi gikk ned.

 

 

 

Jeg har lest ut den til venstre og skulle skrevet omtale, to omtaler har jeg å skrive.

Crow Mary var kjempebra, basert på en virkelig historie om en indianerjente som gifter seg med en hvit hestehandler.

Så har jeg vært så heldig å få et forhåndseksemplar av den nyeste Catherine Isaac.

Lest 50 sider og liker den så langt veldig godt, om to venner som skal gå pilgrimsveien til Santiago, noe som står på min drømmeliste også.

Det blir nok litt romantikk også, tenker jeg

Ingen kan klage på denne utsikten fra rommet.

Man kan skape dagen så god som bare mulig.

Vi vet å kose oss.

Vi tok med bøkene våre, gubben og jeg og gikk opp hit.

Litt kald vind, så vi gikk høyere opp.

 

På vei opp, så vi de andre var klar for stranden.

De er jo så spreke, så de går ned.

Jeg vil også gå en dag, men ikke i dag.

Her tar vi en dag av gangen.

Jeg har jo lyst opp på fjellet på andre siden også.

Jeg vil, jeg vil, håper jeg får det til.

Men det er ikke noe nederlag om det ikke blir.

 

 

Her var det fint ja.

Vi koser oss vi.

Slapper av noen timer, avtaler med de andre,  at vi tar ett-bussen ned.

I forhold til når jeg er hjemme, går jeg mye her.

Litt trim blir det, uansett om jeg ikke greier alt jeg vil.

Familie, 1,2,3,4 g 5 venter på mat.

Jeg bestilte nachos med kjøtt men angret litt, for jeg ble redd den kjøttdeigen kanskje ikke var bra for min kronglete mage.

Men spiste all nachosen og guacamole var kjempegodt.

 

Ikke en sky i dag.

 

Så gikk de andre tilbake til solsenga, mens vi gikk helt den andre siden av Amadoresstranden, til favorittbaren vår.

Der ble jeg oppmerksom på dette vakre juletreet 😂😂

Så tok vi 14.45 bussen opp igjen.

En kjekk luftetur.

Nå er det hvile frem til middag.

I dag

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg