RIU Vistamar, dag 10, Inngår forretningsavtale med ukjente svensker

Dagsplanen er lagt.

Noen vil bade, noen vil springe trapper og dronningen går for mangodaiquiri i PuertoRico.

Vi drar i vei oppover bakkene.

Føttene springer lett avsted i dag.

 


Det snør ikke i dag heller.

Skal tro på treneren studerer på?

Kitchndama tok sjansen på å bli med treneren og slaven i dag.

Der bor vi.

 

Jeg gikk innmari fort i dag, men ikke rart når jeg visste at jeg hadde fanden i hælene (treneren), her i selskap med kitchndama.

Sjekk den rypa da, jeg mener de drinkene. Litt uenighet mellom damene og treneren her om hva som var mest tiltrekkende.

Ikke rart vi er blid. Uansett årsak.

Og tomt ble det. Jeg har igjen å teste fersken, sitron og bringebær.

Vi fikk besøk av trappespringerne også. Her kan det se ut som om de prøver å regne ut hva som skal betales. Og jeg kan love dere at det tok sin tid. Men det hjalp med to par briller.

Jeg vurderte å ta meg en dykketur,  for det er noe jeg drømmer om, men de hadde ikke 2 xl, med korte bein.

Farvel Puerto Rico

Bølger er fascinerende vakkert, kunstverk i stadig endring.

Nede igjen. Hvor ble det av de andre sinkene skal tro?

Endelig, at det går an å være så treg. Jeg måtte zoome inn for å se dem.

 

Jeg dro alle inn på Monaco, for her har vi alltid fått god mat.

 

Og de er jo så morsomme. De slår til med alle gloser de kan, helt til bestillingen er i boks.

De slår jo om til alle språk, for å underholde gjestene og vi ler.

Dette var den beste fylte snitzelen jeg har fått i mitt liv.

Ekte kjøtt, masse skinke og ost, sprø og med god saus.

 

Og jaggu fant de frem Moldeflagget også.

Her måtte jeg bare trå til og sensurere litt, hvis ikke ville nok Facebook forkaste innlegget mitt, pga nakne hengepupper.

 

Etter lunsj ville dronningen og noen til, hjem.

Kjerringa ville ta ta taxi, men det var kø og ingen taxi.

Men du vet Hyacinth ordner opp.

Det satt nemlig et par til der og ventet, med samme Vistamar armbånd.

Hun foreslo da at vi kunne ta taxi sammen og det slo de til på.

De var svensk og vi hadde en flott tur sammen, de 7 minuttene det varte.

5 euro kostet det. Jeg betalte og fikk 3 euro tilbake fra svensken.

Det syntes jeg var en fortreffelig forretningsavtale.

2 euro for å slippe å gå, det er jo litt av en deal.

Det hører med til historien at treneren ga opp ventingen og gikk oppover bakkene.

Han overlot lett ansvaret til svenskene å få kjerringa hjem og forlot banen.

Vel oppe på rommet, pakket jeg vesken, og tok turen opp i utebaren.

 

Her har fruen innrettet seg i skyggen, klar for bloggskriving og lesing.

Her har vi det godt med litt forfriskende alkoholfritt.

 

Blogg nesten ferdig, men ikke fått lest noe for det kom noen forstyrrende element oppover bakkene.

Ikke fått lest noe enda. Skal lese ut Bli hos meg, en bok jeg har likt godt og er klar for Jordmoren i Auschwitz. …. Og en mojito.

Drink nummer to i dag, blir ikke så mye alkohol, bare litt. Å farsken glemte baileysen til kaffen. Det var tjeneren som truet den i meg.

Fortsatt ikke snø.

I dag,

 

Ps, bloggen er det lov å dele i vilden sky til både venner og uvenner.

Unnskyld til de to sensurerte at jeg holdt på å lo meg i hjel etter å ha påført dere de vakre antrekkene.

Jeg satt for meg selv oppe i utebaren og ristet av latter.😂😂😂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg