På ladestasjonen

 

Dere som følger vet at jeg har vært på ferie fjorten dager.

Cruise i Karibien.

Mange lader når de er på ferie.

For meg er ferie treningsleir, så jeg må lade når jeg kommer hjem.

 

Hva sier du, er det jul?

Når da?

Å er det nå ja.

Over helgen sier du?

Jaja, den kommer vel om jeg sitter og lader også den.

Her blir det ikke mye julestyr skal jeg si deg.

Litt pynt, god mat og masse kos.

Jeg har lagd syltaflesk.

Syltaflesk som lager seg selv, ihvertfall nesten

Hvis jeg får ladet batteriene, de tar dårlig lading, så skal jeg lage brente mandler,

 

Brente mandler med kajennepepper. Det skal noe til å spise bare en.

 

Hjemmebakt brød

KOMMUNENS BESTE BRØD

 

Jeg skal ikke lage loff i år

Fletteloff, enkel å bake

 

Men eggesalat skal jeg lage når jeg kommer hjem i romjula.

Jeg skal besøke barnebarn juledagene.

EGGESALAT MED SKINKE OG PURRELØK

 

Hjemmebakt flatbrød må jeg dessverre være uten i år, hvis ikke kroppen plutselig hurtiglader.

Flatbrød

 

Jeg har derimot kjøpt fenalår, røykalaks og sild.

Det blir derfor en nydelig jul i år også.

 

Jeg Leser julebøker

Jeg tror det blir en ny tradisjon som blir utvidet neste jul.

Jeg har lest Natalie Cox, Ikke bare til jul.

Koselig, humoristisk og avslappende.

 


Natalie Cox, Ikke bare til jul

 

 

Nå har jeg begynt på Lia Louis, Kjæreste Emmie.

 

 

Dette er bøker som er for de som liker å lese noe lett, romantisk og underholdende.
Det er det som er så fint når man må på ladestasjonen.

Der kan man nemlig lese.

Jeg fortsetter å lade litt til jeg

I dag

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg