Catherine Isaac, Bli med meg

Catherine Isaac, Bli med meg

Leseeksemplar fra Bonnier norsk forlag

Jeg leser svært gjerne Catherine Isaac, men har ikke vært overbegeistret for alle bøkene hennes. Noen har jeg likt svært godt, andre er blitt funnet for lett.

Bli med meg,  var for meg en aldeles nydelig roman. Ikke overdramatisert, lett humor, mye varme, alvorlig tema, fine mennesker, overraskende vendinger.

Jeg har selv et ønske om å få gå denne pilgrimsveien og jeg følte jeg var med på reisen. Det var svært tydelig at forfatteren hadde gått denne veien selv, for hun beskrev det så jordnært og fint, hvordan hun møtte fine mennesker på turen. Vanlige mennesker med hver sine grunner for dette ønsket om å gå denne veien. Her var det snakk om 5 dager. Jeg kunne gjerne vært med i 30. Jeg hadde ikke lyst til å avslutte reisen.

Landskapet og maten og menneskene, koselig lesestoff jeg ikke ønsket skulle ta slutt.

Anbefales varmt.

Kan være lurt å ha et lommetørkle klart også. Etterhvert blir det noen overraskende vendinger.

 

 

Catherine Isaac, En ny begynnelse

Catherine Isaac, Verden for mine føtter

Cathrine Isaac, Et lite stjerneteppe

Catherine Isaac, Her, nå, alltid

 

Fra omslaget:Full av hjerte, klokskap og varme er dette en uforglemmelig roman fra den bestselgende forfatteren Catherine Isaac. Katie trives på toppen av karrierestigen, selv om jobben innebærer at hun er bundet til kontorpulten dag og natt. Hennes beste venn Conor er en aktiv og sjarmerende lærer, som tar livets utfordringer på strak arm. Nå har Conor overtalt Katie til å bli med på det som skal bli deres livs eventyr – en 100 kilometer lang vandring langs Camino de Santiago i Spania. Mellom pittoreske landsbyer, herlig mat og solskinn, har de som mål å samle inn penger til veldedighet. Men etter hvert som reisen utfolder seg, avdekkes også deres ekte følelser for hverandre – og den hjerteskjærende historien som ligger til grunn …

 

 

Mars:

Lesestabel mars 24, tema pocketbøker

Marit Reiersgård, Det de døde vet

Ingrid Berglund, Lykkeformelen

Gill Thompson, Søstrene fra Jersey

Kathleen Grissom, De kalte henne Crow Mary

 

 

Januar:

Bøker lest, gubben og jeg, januar 24, 10 bøker

 

Februar:

Bøker lest februar 24, 11bøker, tema bøker i serie

 

Favorittbøker 2023, 22 bøker

10 favorittkrimbøker 2023

 

Favoritter, topp 6 romaner, 2023

 

Jeg ønsker alle hjertelig velkommen til siden min:

http://Www.Facebook.com/Lillasjel

Insta:

#marianntokle

 

Meld deg gjerne inn i bokgruppen jeg åpnet på Facebook. Der er det åpent for den som vil dele, både lesere, bokbloggere, forfattere og forlag.

Bokinspirasjon for alle.

https://www.facebook.com/groups/3708195432531753/?ref=sh

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg