Marit Reiersgård, Det de døde vet

 

Marit Reiersgård, Det de døde vet

Leseeksemplar fra forfatteren

 

Reiersgård har nylig gitt ut bok 5 i serien om Bitte Røed og her i huset må vi derfor begge lese bok 4 først.

Marit Reiersgård, Stolpesnø

Marit Reiersgård, Jenta uten hjerte

Marit Reiersgård, Paradisbakken

 

Jeg likte denne fjerde boken svært godt. Dette var utrolig underholdende. Jeg likte å få bli med tur til Spania også. Stadig nye vendinger og grubling på hvordan dette henger sammen.

Mange har hemmeligheter i bagasjen så hvem snakker sant?
Liker du krimgåter men ikke rått og makabert, da anbefaler jeg varmt Marit Reiersgård.

Gubben har den med i feriekofferten, for han liker også Reiersgårds bøker.

Nå er jeg klar for bok 5, Liksteinen i april når jeg har tema nyheter. Jeg ser på omtaler at den skal være veldig spennende.

 

 

Fra omslaget:Legen Tom Ross melder sin kone Marion savnet mens de besøker hennes barndomsvenn i Spania. Han er misfornøyd med det spanske politiets etterforskning og reiser hjem til Lier for å få norsk politi på saken.

Ekteparet trengte å reise bort etter at deres sønn ble funnet død under russefeiringen tidligere samme år. Under etterforskningen finner politietterforsker Bitte Røed raskt ut at sønnen ikke døde en naturlig død. Og da politiet oppdager at paret også tidligere har mistet et barn, i noe som synes som krybbedød, vekkes mistenksomheten mot foreldrene.

Tom Ross virker lammet av sorg, og Marions barndomsvenn trer støttende til, men det later til at begge har noe å skjule.

Bitte Røeds etterforskning bringer henne tett innpå et familiedrama, og hun frykter etter hvert at det står om livet til den forsvunne Marion.

 

Mars:

Lesestabel mars 24, tema pocketbøker

Januar:

Bøker lest, gubben og jeg, januar 24, 10 bøker

 

Februar:

Bøker lest februar 24, 11bøker, tema bøker i serie

 

Favorittbøker 2023, 22 bøker

10 favorittkrimbøker 2023

 

Favoritter, topp 6 romaner, 2023

 

Jeg ønsker alle hjertelig velkommen til siden min:

http://Www.Facebook.com/Lillasjel

Insta:

#marianntokle

 

Meld deg gjerne inn i bokgruppen jeg åpnet på Facebook. Der er det åpent for den som vil dele, både lesere, bokbloggere, forfattere og forlag.

Bokinspirasjon for alle.

https://www.facebook.com/groups/3708195432531753/?ref=sh

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg