Ingrid Berglund, Lykkeformelen

Ingrid Berglund, Lykkeformelen

Leseeksemplar fra Gyldendal

 

Ingrid Berglund sine bøker, liker jeg godt, både den nye serien hennes og den forrige.

Både jeg og gubben har igjen å lese de to siste bøkene i den første serien.

Ingrid Berglund, Det svakeste ledd

Ingrid Berglund, En skygge på min grav.

Ingrid Berglund, Den svarte svanen

Lykkeformelen var kjempeunderholdende. Jeg liker så godt humoren i bøkene til Berglund. Det er en krimgåte, uten at noe er makabert og det er umulig å forstå sammenhengen.
Denne gangen fikk vi være med til Tyskland en tur. Temaet var også interessant. Avtalen om havområdene mellom Danmark og Norge.

Et helt annerledes plott. Det er så gøy. Spennende med noe som er annerledes.

Nå har jeg bare en bok igjen og den venter hjemme, Hun som ingen unnslipper.

 

 

 

Elanor Vinje blir funnet død i sitt eget hjem. Psykolog Iselin Norman, som hadde Elanor som pasient, kan ikke forsone seg med politiets konklusjon om at det er selvmord. Én ting står nemlig klart for psykologen, og det er at Elanor bar på en dyster hemmelighet.

Snart viser det seg at bånd fra fortiden knytter de to kvinnene sammen. Det driver Iselin til å ville løse opp i de mange trådene, og snart blir hun dratt inn i en sak som blir livsfarlig for henne selv. Og alle spor av drapsmannen leder tilbake til henne.

 

Mars:

Lesestabel mars 24, tema pocketbøker

Marit Reiersgård, Det de døde vet

Januar:

Bøker lest, gubben og jeg, januar 24, 10 bøker

 

Februar:

Bøker lest februar 24, 11bøker, tema bøker i serie

 

Favorittbøker 2023, 22 bøker

10 favorittkrimbøker 2023

 

Favoritter, topp 6 romaner, 2023

 

Jeg ønsker alle hjertelig velkommen til siden min:

http://Www.Facebook.com/Lillasjel

Insta:

#marianntokle

 

Meld deg gjerne inn i bokgruppen jeg åpnet på Facebook. Der er det åpent for den som vil dele, både lesere, bokbloggere, forfattere og forlag.

Bokinspirasjon for alle.

https://www.facebook.com/groups/3708195432531753/?ref=sh

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg