Ønsker for 2022

Jeg har så mange ønsker.

Jeg vil ikke kalle de nyttårsforsetter for av erfaring vet jeg at det har ikke noe for seg.

Jeg gjør så godt jeg kan men det er ikke alt jeg greier å gjennomføre.

Det er nemlig slutt på å presse meg for hardt.

Sist jeg gjorde det var når jeg fant ut at trappegåing var fin trim.

Ja det er jo det, men jeg gikk opp og ned trappen selv om knærne ropte stopp.

Fra før hadde jeg ett vondt kne, vipps så hadde jeg to.

Heldigvis er de nå mye bedre, sjelden vond å gå på, bare om natten.

Så nå har jeg lært å lytte til kroppen.

 

Men ønsker har jeg mange av.

Og planer jeg ikke vet om jeg får gjennomført.

Familie og venner er selvfølgelig det viktigste av alt.

Jeg ønsker jo at alle skal ha det bra, holde seg friske og at vi kan møtes jevnlig.

I hverdagen håper jeg at jeg kommer meg litt mer ut og gå.

Jeg har årskort på gondolen som jeg håper å få brukt.

En tur til Åndalsnes og så opp på fjellet er fin aktivitet.

Jeg kan ha med iPad og bøker og ha arbeidsdag der oppe.

Jeg skal også lære meg å fermentere.

Flere kokebøker skal leses og testes ut.

 

 

Jeg håper å få levere litt på Lillasjel dette året også.

Jeg vil jo gjerne skrive Lillasjelord og jeg vil gi healing, både her hjemme og fjernhealing.

Jeg vil ha aktiviteter og livesendinger på http://Www.Facebook.om/Lillasjel

En ting jeg brenner for og ser er behov for, er grunnleggende enkel opplæring i energiarbeid.

Jeg ser i gruppene at mange åpner nå opp og det er utrolig mye feilinformasjon ute og går.

Det vil derfor bli et fokus fremover.

Lære folk om hvordan energier kjennes på kroppen og at det ikke er farlig.

Det er ingenting å være redd for.

Kjenner du nærvær av de som har gått bort, kan det kjennes fremmed og tungt ut for kroppen, men det er fordi det er andre energier enn du er vant til.

Det vil bli et gjennomgangstema fremover, både i blogg og live på Lillasjel.

Jeg håper også å få tekstet noen nye bilder.

Youtube kanal har jeg og der skulle jeg gjerne fått gjort mer.

Jeg vil lese inn flere Lillasjelord, slik at de som bestiller, også kan høre at jeg leser de.

Men alt dette, krever at jeg har en kropp som orker, så det må jeg håpe på.

 


Også en slags idiot

Bøkene vil fortsatt bli prioritert.

Stemmen inni meg sier at det er viktig.

Kontakten med forlagene og å følge opp lesere, gir jobbfølelse.

Det er en god følelse.

I tillegg bruker jeg hjernen, får læring og trener på hukommelse

Utrolig viktig å bruke den aktivt, ikke bare sige ned foran tv med passiv input.

Så lenge jeg har muligheten til å være aktiv på den måten, må det prioriteres.

Krimhelg på Osterøy er plottet inn på kalenderen.

Krimhelg på Osterøy

 

 

Jeg har mange planer om reiser.

Hva som blir gjennomførbart vet jeg ikke.

Vi har fortsatt viruset hengende over oss.

Noen tur til Gran Canaria i mars, som vi bruker,  blir det nok ikke.

 

 

Tur til Arthur Findlay i England i april, er utelukket da skolen ikke har åpnet igjen.

Og at den åpner nå når 180000 nye er smittet på et døgn i England, nei det er umulig.

Den må flyttes igjen et år frem.

Jeg har også bestilt en uke Eksperimentell transe i oktober, så man kan jo håpe.

 

 

Cruiset i juli i Middelhavet er flyttet på to år.

Jeg tviler nok på og vårt skip blir sendt fra usa til Middelhavet dette året.

Det jeg håper på er at alt roer seg igjen så det vil bli mulig å reise et sted, slik vi dro til Rhodos i år.

Vi har også bestilt 14 dager i Karibien i november.

Om det blir, ja det gjenstår å se.

Slik det er nå, er alt usikkert.

Vi må bare ta det som det kommer.

Heldigvis viser statistikken at tallene på de som går bort, synker mye fra i fjor på denne tiden, selv om antallet smittede øker drastisk.

Vi får håpe at vi nå er mer motstandsdyktig og at viruset vannes ut.

En ting er sikkert og det er at vi kan ikke spå fremtiden.

Jeg hadde et optimistisk innlegg i starten når covid kom, der jeg trodde det snart var over.

Der tok jeg grundig feil.

Vi må bare være tålmodig, være forsiktig og vise omsorg for de rundt oss.

Jeg skulle nok ønske vi kunne bli snillere mot hverandre.

Det er altfor mange harde ord som florerer fir tiden.

Folk er stygge og uhøflige og lite forståelsesfulle.

Det er trist å se.

Hvis man forventer respekt for sine meninger, må man respektere at andre mener noe annet.

Nå må folk ta seg sammen og begynne å tenke på hva de sender ut

Noen tanker om fri vilje

 

 

Jeg håper dere vil følge meg gjennom året som kommer.

Ta gjerne kontakt på Lillasjel.

Jeg setter pris på alle som følger meg.

Dere er en viktig brikke i mitt liv.

Dere gir meg engasjement og en meningsfull tilværelse.

Da er det lettere å være litt parkert hjemme.

Tusen takk

 

 

6 kommentarer
    1. Alt godt for deg og dine i året som kommer, Mariann ❤️. Følger videre neste år, du gir inspirasjon til både tankesprell og stille ettertenksomhet, tusen takk for det. Hilsen en annen bokorm 🌻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg