Nå må folk ta seg sammen og begynne å tenke på hva de sender ut

Nå må folk ta seg sammen og begynne å tenke på hva de sender ut.

Jeg gjør ikke annet enn å scrolle forbi innlegg i feeden min for tiden.

Enten du er for eller imot vaksine, må du ikke glemme å tenke.

Folk kaller hverandre kronidioter og dumme sauer og hjernedøde.

De skjeller hverandre ut så jeg har ikke sett på makan.

Samtidig snakker de om at vi har fri vilje.

Ja men så la oss få ha det da.

Ligg unna hverandre hvis dere ikke har noe godt å si.

 

Aller mest skuffende er alle de spirituelle vennene jeg har.

De vet så inderlig vel at det de sender ut er energi.

De vet at det beste er å sende ut god høyfrekvent energi som er full av kjærlighet.

Dette til beste for sine medmennesker.

Men mange av de har visst glemt alt dette.

De pøser negativitet ut i verden istedetfor.

 

Hvem er alle dere som vet alt mye bedre enn alle andre?

Og som i tillegg må rakke ned på de som tar andre valg enn dere selv.

Hvem har valgt dere til å misjonere for deres sak?

Tror dere virkelig at ingen andre kan ta egne valg.

Og dette gjelder alle parter, for eller imot vaksine, rødt eller blått, eller hva som helst.

En etter en forsvinner ut av vennelista mi.

Ikke fordi vi er uenige.

Jeg har ingenting i mot at andre har en annen mening enn meg.

Men å ikke respektere sine medmennesker og være høflig?

Nei, der går grensen

Nå har jeg fått ut frustrasjon og går over til å sende ut gode tanker om at alt blir til det beste for oss alle.

I dag

4 kommentarer
    1. ja vi må alle tenke på oss selv ,så får vi holde avstand ,en trenger ikke trykke seg sammen om noen ikke er vaksinerte,for ja vi er forskjellige ,jeg er vaksinert,men jeg respekterer dem som ikke er det også

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg