Dani Atkins, Mens jeg sov

Dani Atkins, Mens jeg sov

Leseeksemplar fra Aschehoug

 

Ja bra jeg har plukket med meg noen som ikke har handling fra krigen også. Denne har vært ute på reise før men blitt med hjem igjen, så nå ble den prioritert.

Jeg synes det var en velskrevet, meget bra bok, selv om en del av historien er lite realistisk. Det er nye vinklinger som overrasker.

Maddie har ligget i koma i 6 år og når hun våkner opp, har alle de rundt henne gått videre i livet. For hvor lenge skal man vente på en som ikke viser tegn til å våkne opp?

En perfekt feriebok for meg. Sidene suste avgårde på solsenga.

 

 

 

Maddie våkner i sykehussengen og husker ikke hva som har skjedd. Hun vet bare at hun og Ryan gledet seg veldig til bryllupet og til barnet som skulle komme. Andre må fortelle om den fatale trafikkulykken og at hun har ligget veldig lenge i koma. Men Ryan oppfører seg merkelig, han svarer unnvikende når hun spør om barnet.
Chloe jobber som frivillig på sykehuset, og Maddie blir en av de pasientene hun føler seg mest knyttet til. Nå er Maddie våken og alt er forandret. Mens Maddie har vært i koma har livet gått videre for dem rundt henne. Hvordan skal de nå finne sin plass i forhold til hverandre?
Mens jeg sov er en fortelling om livets ubarmhjertighet, om kjærlighet og håp – og om hvor langt en mor er villig til å strekke seg for barnet

 

Nå leser jeg:

Trish Doller, På åpent hav

Leseeksemplar fra Cappelen Damm

 

Aner ikke hva som venter meg, dommen kommer etterhvert.

 

Fra omslaget:

Annas forlovede døde brått, og for å hedre hans minne – og komme over sorgen – legger hun ut på langtur i seilbåten hans, selv om hun ikke er helt stø på seiling. Planen er å seile fra Florida til de karibiske øyer. Hun skjønner fort at denne seilasen klarer hun ikke alene, så i første havn søker hun etter mannskap. Men på en seilbåt lever man tett, og utfordringene står i kø selv om omgivelsene er spektakulære …

Passer for alle som drømmer å kaste loss, sette seil og starte på nytt.

 

 

Juli:

Lesestabel juli 23, pocketsommer

Emma Hamberg, Je m’appelle Agneta

Shelley Read, Dit elven fører deg

Patricia Wilson, Kaneltreet

Emilie Schepp, Skjult Agenda og Pappas gutt

 

Januar:

Bøker lest Januar 23, tema utgitt 2021, 12 bøker, herav 3 krim

Februar:

Bøker lest februar 23, tema norske forfattere, 14 lest, herav tre krim

Mars:

Bøker lest mars 2023, tema nordisk, 10, 7 bøker lest, herav 3 krim

April:

Bøker lest april 23, 10 leste, pluss to halvleste, herav 2 krim

Mai:

Bøker lest mai 2023, 16,3 bøker lest, mest krim

Juni:

Bøker lest juni 2023, 16 bøker

 

 

2022:

Mine 10 favorittromaner i 2022

De 6 beste krim/spenningsbøker 2022

Kjært barn har mange navn, historisk drama, feelgooddrama, drama, her er de jeg har lest i 2022

Bokåret 2022, Arrangementer, og 50 titler jeg har likt godt.

 

 

Jeg ønsker alle hjertelig velkommen til siden min:

http://Www.Facebook.com/Lillasjel

Insta:

#marianntokle

 

Meld deg gjerne inn i bokgruppen jeg åpnet på Facebook. Der er det åpent for den som vil dele, både lesere, bokbloggere, forfattere og forlag.

Bokinspirasjon for alle.

https://www.facebook.com/groups/3708195432531753/?ref=sh

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg