5 uker på treningsleir og 1 uke ferie, det blir et bra år

 

 

5 uker på treningsleir og 1 uke ferie, det blir et bra år.

Ja her er årets reiser planlagt.

Det er litt merkelig for jeg har litt vegring mot å legge det ut.

Det har vært så mange kanselleringer og så mye som skjer i verden, at til og med jeg blir litt avventende.

Men nå kaster jeg meg bare ut i det.

Jeg planlegger og blir det ikke, ja, da blir det ikke.

Så enkelt er det.

Men det er bestilt og vi teller dager.

 

 

I juli skal vi på cruise i Middelhavet fra Barcelona.

Det ble bestilt og betalt for 2 år siden.

Det føles derfor nesten som en gratis ferie.

Derfor fikk vi, les jeg, et innfall og fant ut at vinteren har vært litt tøff, så en uke i mai, ville vært fint.

Treneren syntes nok det hadde vært lite trening på meg i vinter, så han var enig.

Et vennepar ville også være med.

Da drar vi tilbake til der vi var i juli, Rhodos by.

Samme hotell som sist for vi var fornøyd med både hotell og beliggenhet.

Og nå er vi jo også ganske kjent der, etter å ha hatt mange treningsøkter i gatene der.

Og så må vi ha noen bøker i kofferten til Sissel, på Restaurant Red, selvfølgelig.

 

 

I juli blir det 14 dager, Barcelona til Roma og tilbake.

Det de kaller back to back, vi må gå av i Roma og så ombord igjen, for det er ukes cruise.

De er pålagt å tømme skipet for passasjerer før de kan la oss gå ombord igjen.

Vi hadde egentlig bestilt på et eldre og rimeligere skip, men det kom ikke til Europa.

Derfor fikk vi bytte til et ganske nytt og mye dyrere uten tillegg i prisen.

I tillegg var det tilbud på fly, egentlig fly med på kjøpet, så vi betalte kr 2,-

Det er jo gubben som betaler, jeg har jo bare minstetrygd, men da slo jeg til.

Jeg sa at i år spanderer jeg flybilletten.

 

Explore Ajaccio’s notable sites and savor the city’s local cuisine. Begin your adventure with a walking tour of the city, strolling along ancient streets to discover the Maison Napoleon, Napoleon’s birthplace, and the cathedral where he was christened. Next, you’ll get a taste of local produce at Square Cesar Campinchi, the city’s fresh market. Browse a wide selection of fish, vegetables, fruits, and local wines, and learn about the artesian production of smoked “charcuterie”.
DAY 5,Wed,
Cannes France Tendered: 7:00AM to 10:00PM
Vi liker oss godt i Cannes. Her er det fint å gå og rusle. Det gleder vi oss til.
2 kommentarer
    1. Ja, her var jammen planene klare og etter det er det jul! Vi har ikke planlagt så mye enda vi, men sommeren kommer nok for oss også. Gled deg masse, for dette så da skikkelig aktivt ut. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg