Anthem of the Seas, Palma, Mallorca

Dag to tar vi skyttelbussen til kirken igjen og finner samme restauranten som dagen før. I dag er det 12.juli 2015

Lennox var en koselig plass å sitte og fin skygge i varmen. Det som forundrer meg mest når jeg er i Spania er hvor lite interessert de er i kundene sine. Ja, man får bestilt og så blir du glemt. Sånn er det overalt der vi har vært. De kommer ikke og spør om du vil ha mer, så mersalg er et fremmedord tror jeg.


Så rusler vi nedover gaten her.
I  dag har vi et annet mål, vi skal ikke inn i gamlebyen, men vi vandrer på promenaden utenfor





Veldig fint å gå her


Det er søndag og noen har visst ikke våknet ettter festen i går kveld. Blir ikke mye salg på denne måten.
Her er det tørt ja, ikke mye elv.

Man skal ikke mange meterne utenfor før fasadene blir litt mer slitt
Men det ser da koselig ut likevel, om det ikke er så fancy

Det skal ikke så mye til for å sette fantasien min i gang. En trapp, men stengt.

Dere ser trappen til høyre her, så vidt det er.

Så er det et smalt parti til neste trapp

Og den var jo så fin. På sekundet dannet det seg et blogginnlegg i hodet mitt, så det blir et eget trappeinnlegg. Men det var en merkelig vei. Kanskje en grunn til at den var stengt.


Vi fant til og med en bjørk 🙂

Her er dagens mål. Hard Rock kafe

T-skjorte kjøpt og vi vandrer tilbake. Vi trenger ikke så store mål for dagen, ikke hver dag.








Her falt jo jeg i staver igjen da, mens gubben sukker litt oppgitt men han er jo vant til meg. De tørker garn, men det var jo rene kunstverket. Alle de fine fargene og solen som blinket i garnene. Det var rett og slett kjempefint.


Men jeg fikk revet meg løs fra garnstirringen og vi fant igjen bussen vår i dag også. Farvel Palma for denne gang.

10 kommentarer
    1. Jeg måtte flire da jeg kom til bildene av HardRock Café 😀 Det var nemlig mitt mål også da jeg var på Mallorca. Jeg skulle kjøpe T-skjorte. Vi kom med bussen fra en av turistbyene, Cala Dor eller noe sånt…Og så stoppet bussen rett utenfor der. Så der handlet vi, pluss at vi kjøpte en god isdessert som forfriskning 🙂
      Og faktisk, der kom de og spurte om vi ville ha noe mer etterpå. Men du har helt riktig, andre steder i Spania er de veldig sløve med akkurat det. Men HRC har jo en ledelse som ikke gir rom for annet enn service 🙂
      Fint å se bildene…kjenner meg igjen 🙂

    2. Å, flott på Palma også. Merkelig at de er så lite interessert i turister. De driver jo bisniss, men kanskje litt for vant med ferierende… 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg