Anthem of the Seas,Ibiza, del 1

Så var vi kommet til Ibiza. Her hadde vi ikke vært før, men det ble en suksess.

Solen står opp og når vi titter ut av vindu er vi på vei til Ibiza

I dag skal vi på tur igjen og vi gleder oss.





Kan ikke klage på utsikten ved frokosten i dag heller. Vi spiste stort sett frokost ute hver dag.

Er det den samme som lå ved siden av oss på Mallorca kanskje

Det er visst noen som venter på oss.


Nå kommer vi .
Vi passerer havneområdet og finner fort ut at i dag var  vi igjen uheldig med guiden.



Det var visst ikke billig å bo her i disse nye leilighetsbyggene







Men så stiger vi opp i høyden og vi lar guiden får jabbe i fred. Det er absolutt ingen som hører på han, men det ser han ikke så han holder koken.
Vi nyter utsikten, enda er det litt disig, det er tidlig på morgenen.



Nå holder disen på å å slippe taket.





Et tysk skip fra selskapet Mein Shiff  kommer inn og “parkererer” ved siden av oss.




Gatene var belagt med sånne rullesteiner og her trenger man ikke fotterapi for de var grusom å gå på. Jeg hadde crocs og jeg har jo en kropp med ganske så mange vonde refleksologipunkter under beina, så jeg stønnet og bar meg fælt.


Nå synes jo jeg det er litt moro å se litt av baksiden også 🙂

Eller takterrassen.

Og hvem er det som bruker å sitte på denne stolen. Jeg ser henne for meg jeg .







Av og til kan rette linjer også være vakkert.

Skal tro om bilen er kjøpt for å matche treet?

Dette er vill kapers


Vi beveger oss ned i lavlandet igjen

Og jeg måtte jo bare ta bilde av denne gullkjolen. Ble litt utydelig gjennom bussvindu.
I full fart gjennom byen

Og så drar vi på landet.


Det kan være mitt hus det her, eller?

Fin start på turen, og enda skal vi på mer spennende, både grottetur og vinsmaking.

6 kommentarer
    1. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, jeg tror det er veldig bra for det stimulierer jo punktene men når jeg er så ute av form som jeg var i ferien og har vondt fra før, er det slett ikke godt,hehe. I dusjen ja 🙂 Jeg har sånn som jeg setter beina på med strøm, den er og fin.

    2. Ser jammen fint ut på Ibiza også ja. Der har jeg ikke vært.
      Genial carport til den lille gule bilen. Der får den stå i skyggen til eieren skal ut og kjøre igjen 🙂

    3. Vi har vært 3 ganger på familie ferie på Ibiza! Liker oss veldig godt her!! Skjer mer her enn på feks Mallorca. Og dette er et sted hvor det ikke bare er Party Party som mange tror. Når vi reiste ned sist, var flyet fult av bare pensjonister og familier faktisk. Mange flotte SPA hotell her litt utenfor sentrum. Veldig mange fine små byer og masse man kan finne på. Det sies at man alltid kommer tilbake til Ibiza om man har vært her en gang .. Og det tror jeg det er noe i! : D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg