Palma, Mallorca, Celebrity Reflection

 

Mallorca I dag, Palma

Vi har vært her flere ganger før.

I fjor gikk vi tur her to dager etter hverandre og vi var inn i kirken.

Dette er syvende byen vi er i og vi har vært i land i alle.

Med voksende forkjølelse og ikke all verdens energi, har jeg gått 8-10 tusen skritt hver dag.

Det fine med cruise er at man gjør akkurat det man selv vil.

Bildet over, viser hva jeg ville i dag.

Det er deilig å sløve ombord når nesten hele skipets passasjerer er i land.

Over 30 grader i skyggen og jeg nyter å slappe av på solsengen i dag.

 

Msc har lagt til kai der vi har brukt å ligge før. 

Det er langt å gå til sentrum, så det er satt opp buss.

For de som har hele familien med på cruise, blir det fort dyrt når det koster 5 eller 10 euro PR person i mange byer.

En splitter ny båt.

Det er ikke min. 

Det er ingen av disse heller. 

 

Hver dag har de masse kaker til lunsj. Oftest ser de bedre ut enn de smaker. Jeg synes de blir for søte. Vi nordmenn liker gjerne litt renere, klare smaker.

Hver dag dukker det opp en sånn kjempepekake i disken. Jeg har ikke smakt på de. 

 

 

Spekeskinke, Parma med melon 

Kalv, fylt med ost 

Og endelig gikk jeg i teateret og så show. 

Jeg glemte å vise dere lemonmarengepai, den var faktisk nydelig. Mange kvelder er jeg så mett at jeg dropper dessert, men ikke når det er

Og her sitter barna på plenen med øretelefoner og ser film. Og jeg, jo jeg er trøtt og legger meg. 

#celebrityreflection 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg