Anthem of the Seas, Ibiza, del 2

Da er vi klar for å gå inn i grottene igjen, 13.juli 2015

Den øya var kjøpt av en russer tror jeg det var, for mange titalls millioner euro, han kan få ha den for seg selv for meg. Jeg kan ta en liten hytte på land jeg.


For fint var det her

Jeg trodde han holdt på å drukne

Men han klarte seg visst uten at jeg måtte stupe uti og redde han.
DA gjør vi oss klar til å gå inn. Bildene blir litt intetsigende. Det er ikke så enkelt å se når man får se bare en liten bit. Vannet er ikke der naturlig. De fyller på vann som danner de små dammene.



















Så ble vi tatt med til Eulalia. Her var det fint, men vi hadde jo altfor liten tid på egenhånd. Vi jogget på butikken og kjøpte litt Cava og så satt vi en liten stund på restaurant, det var det hele. Skulle hatt et par timer her på stranden.




Disse to var så bedårende at jeg kunne ikke bare gå forbi dem.





Her borti et sted lå verdens største diskotek. Det kostet flere hundre kroner for en drink der fortalte guiden, men han guiden sa så mye rart da, så det kan være han bare fant på det.

http://www.privilegeibiza.com/

http://reisetips.nettavisen.no/verdens-storste-nattklubb/
Vel, vi droppet diskoen og så på alle de morsomme trærne istedet, cruisedronninger som meg, har litt andre interesser enn diskoer

Hun drar hjem igjen til lugaren og vinker fornøyd til Ibiza og sier at hun kommer gjerne igjen hit.

Og så spiser hun middagen sin

Skalldyrceviche


Biff wellington

14 kommentarer
    1. Strandliv er ikke for meg, så jeg hadde glatt løpt forbi den stranden uten ønske om opphold der 😉 Men jo, et par bilder ville jeg tatt, før jeg hastet videre 🙂
      Diskoteket hørtes ut til å være litt mer meg 😛 Men altså, på en god dag. Ikke sånn ellers. For på sånne steder har de en tendens til å spille alt for høy musikk, og bare dunk, dunk. Og det liker jeg ikke særlig. Liker å danse, men ikke for enhver pris 😉
      Så fint ut på Ibiza 🙂 Selv om drinkene hørtes ut til å være i dyreste laget 😉

    2. Må ha vært veldig spesielt å være inni de grottene. Var det ikke veldig kaldt inni der. Skjønner godt at dere skulle hatt bedre tid, både til strand og shopping. Fint var der i alle fall. 🙂

    3. Sånne grotter har en helt egen stemning! Litt magisk, og fantastiske stalagmitter og stalagtitter. Jeg husker ikke hvilken som var opp og hvilken som vokste ned, men de er like utrolige fordet. Det ser deilig ut med strand, sol og varme – spesielt i dag som vi har et vanvittig regnvær med lyn og torden. Nå kan jeg faktisk glede meg til litt sol utpå høsten, for nå har vi bestilt oss en tur – og håper på at været blir bra da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg