Vi eksperimenterer, er du med?

 

Vi eksperimenterer, er du med?

Jeg er  svært opptatt av tankens kraft.

Nesten så mye, at jeg kanskje blir regnet for eksentrisk.

Ja som om det skulle bry meg.

Dog har jeg stor forståelse for at ikke alle tror som meg.

Men jeg tror at tankens kraft er mye sterkere enn vi kan forestille oss.

Jeg leste en bok om nettopp dette, der det er vitenskapelig forskning på energiene i tankene våre.

Ja nå går jeg heller ikke god for den forskningen, men jeg tror, så må hver enkelt få tro noe annet.

Det skader ihvertfall ikke å prøve.

Om ikke annet så gjør vi det bedre for kroppen vår.

Og nei, kom ikke med det der, vi skal ikke fortrenge meningene, for det skal vi ikke.

Vi skal ikke fortrenge, men vi skal bestille det vi ønsker oss.

 

Bøker jeg har lest med interesse:

Bevissthet i kosmos, Erwin Laszlo

Lynne McTaggart, Den usynlige veven, Jakten på universets skjulte kraft

 

Jeg har nå hjemmeeksamen i fryktmestring

Nå har vi hjemmeeksamen i fryktmestring – dugnad

Foreløbig ligger jeg an til toppkarakter.

Den første uken viruset herjet, var jeg urolig, rolig, omhverandre.

Den siste uken har jeg vært helt rolig.

Og det kan jeg være, for jeg sitter jo her alene og er helt trygg.

Jeg kan derfor ikke sette meg inni i hvordan de har det, de som er syke eller redd for sine.

Jeg kan velge å skjerme meg og det gjør jeg.

Jeg bruker også tankene mine flittig.

Jeg ser for meg at viruset krymper, jeg fryser det ned.

Jeg ser for meg at jeg er ute og reiser.

Jeg ser for meg at jeg får masse besøk.

Barnebarna får jo ikke komme hit for øyeblikket, så jeg ser for meg at de kommer.

Jeg ser for meg at de leker i stuen min.

Jeg jubler over å være tilbake i England på kurs.

Jeg fryder meg over mitt normale liv.

Jeg ser for meg aktivitet i alle butikker.

Jeg ser for meg besøkende i sykehjemmene.

Jeg ser for meg full fart på fotballbaner og idrettsarrangement.

Jeg ser for meg barne sitte i klasserommet og leke ute i friminuttene.

Jeg ser for meg selv ligge på en solseng og lese i boken min.

Jeg ser for meg at jeg er hos frisøren og hun striper håret mitt.

Slik bruker jeg tankene hver dag, så ofte jeg kommer på det.

Jeg har fokus på målet, på løsningen jeg ønsker for hele verden.

Jeg har fjernhealing gratis stort sett hver kveld på Lillasjel på facebook.

Jeg holder jordklodene visuelt mellom hendene og sender gode tanker.

Vil du være med på dugnaden så er det mange grupper på facebook der man nå samler seg om å sende gode tanker.

Vil du være med så er jeg takknemlig.

Om det hjelper, ja det kan vi ikke vite enda.

Men det er helt gratis og det er ingen bivirkninger og det gjør ihvertfall godt for en selv.

Slik er det når jeg har hjemmeeksamen i fryktmestring.

I dag

Hvis du vil være med på healingen, åpne linken og meld deg på under der jeg poster

http://www.facebook.com/Lillasjel

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg