Nå har vi hjemmeeksamen i fryktmestring – dugnad

 

 

Noe av det vi må jobbe mest med akkurat nå, er frykten vår.

Frykt er noe av det verste for kroppen vår.

Den skaper indre stress og ødelegger immunforsvaret vårt.

Det som skjer nå, er derfor eksamen i fryktmestring.

Benytt nå sjansen til å jobbe med frykt og angst.

Ja, jeg sier ikke at det er enkelt, men nå er det rette tiden for det.

Aldri har det vært viktigere.

Sitat:

Can you stay in peace when things seem to be shifting or falling down around you? That is the test of a master.

The Virus of Fear

 

 

Vi sitter i hvert vårt hjem og er redde.

Dette er nesten en enda større trussel, enn viruset som faktisk har lav dødelighet.

Mye lavere enn en vanlig influensa og de er vi vant til å takle.

Men selvfølgelig er vi redde.

Vi er redde for våre kjære, vi er redde for økonomien vår og dette er en situasjon vi aldri har vært borti før.

Vi blir også isolerte, noe som er en ekstra belastning for mange.

Alle vonde tanker blir verre i ensomhet.

Men når alt nå er så ekstremt så er det også viktig å lære seg og hanskes ved den.

Når da dette er over, for vi vet jo at det går over, da er vi sterkere enn noengang.

 

De som har jobbet med det spirituelle en stund, vet at det er viktig å konsentrere seg om nuet.

Ikke gruble på fremtid eller grave seg ned i fortid.

Prøv derfor å la det du gjør akkurat nå få fokus.

Hold deg mest mulig unna nyhetssendinger og mennesker som forer deg med angst.

Vær klar over at hvis du er sensitiv, tar du lett innpå deg andres frykt også.

La derfor de som du kjenner drar deg ned, være litt i fred akkurat nå.

Pass på deg selv og dine og la andre være.

 

Meditasjon og healing er fantastiske verktøy.

Det finnes utallige på youtube man kan følge og de er helt gratis.

Tankens kraft er det beste verktøyet vi har.

Åpne verktøykassa di og bruk tankene dine for alt det er verd.

Og igjen jeg sier ikke at det er simsalabim, det er hardt arbeid.

Visualiser det du ønsker deg, istedetfor å ha fokus på det du frykter.

Se for deg i hodet ditt hva du gjør på, når alt er normalt og du koser deg.

Se for deg alle dine kjære,  friske og raske.

Send alle gode tanker ut i verden.

Husk at om du ikke kan nå noen face to face, så er man på nett.

Facetime og skype og messenger, ypperlige verktøy for å høre og se andre mennesker.

Ha kaffemøter på facetime.

Jeg hadde et møte i går med min kjære Siri Rød og vi lo og vi skravlet nesten en time.

https://www.facebook.com/sirishjertekammer/

 

Det er nemlig et viktig element oppi det hele, ja som jeg sa tankens kraft.

Gode tanker har høy frekvens.

Høyfrekvente tanker løser opp de som er på lavere, som frykt.

Jo flere vi er, som sender alle disse tankene ut i atmosfæren, jo mer godt gjør vi.

Og om du ikke tror på det, så bry deg ikke om det, for det hjelper også deg selv.

Det er et vidunderlig verktøy men det krever at du er aktiv.

Og akkurat nå er det dette verktøyet vi har tilgjengelig.

Hver gang jeg blir urolig i løpet av dagen, ja for det blir også jeg, så visualiserer jeg at jeg sender gode tanker full av kjærlighet utover hele verden.

Jeg holder jordkloden mellom hendene mine og sender godhet, varme og kjærlighet.

Jeg ser for meg forskere som klør seg i hodet over viruset som plutselig bare forsvant, som smittet færre og fære og ble borte.

Jeg ser for meg at vi jubler for alt vi igjen kan gjøre, for friheten vår.

En tanke må tenkes før den kan bli til noe, så send ut de tankene til det du ønsker deg.

Vi ser for oss at vi leser aviser, ser på tv, hurra nå er alle friske igjen.

Nå kan vi legge alt bak oss, sterkere og friskere enn noen gang.

Vi har hatt hjemmeksamen i fryktmestring og vi ser for oss at vi har fått toppkarakter.

Vi visualiserer glede og trygghet, vi ser for oss sol og sommer og hyggelig samvær.

Hver eneste gode tanke du sender ut i løpet av dagen, sprer seg som bølger i vannet.

Den skaper vibrasjoner som hjelper oss alle.

Nå har eksamen startet så klar ferdig gå.

I dag

 

 

 

 

 

 

https://centerforcreativeconsciousness.com/the-virus-of-fear/#comments

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg