Erica James, Hagene i Italia

Erica James, Hagene i Italia

Leseeksemplar fra Bastion

Så er jeg klar for en feelgood. Jeg har lest alle bøkene av Erica James og likt de godt. Det jeg liker ved henne er at alt er ikke rosenrød glamor, det er utfordringer i livet rett og slett, som vi må deale med.

Dette er type lett underholdning, en sjanger som selger godt.

Jeg er sikker på at mange vil elske denne boken.

I likhet med når jeg leste den siste Sarah Jio, som også har fantastiske omtaler, så ble jeg skuffet.

Jeg liker så godt å lese historie tilbake i tid, men her var det ikke det. Jeg syntes den begynte så flott og jeg storkoste meg, for jeg likte den lette humoren med småerting mellom personene. Men etter et par hundre sider, ble det bare hjerte og smerte i ene forholdet etter det andre. Det andre elsker å lese, blir kjedelig for meg.

Jeg er så glad i Erica James’ bøker men denne gangen ble jeg skuffet.

Jeg er derimot hundre prosent sikker på at dette er en roman, veldig mange vil kose seg med.

Her er linker til de fire første bøkene av Erica James.

Erica James, Alt i et øyeblikk

Erica James, Lyden av en lerke

Erica James, Det lille pianohuset

Erica James, Blomsterårene

 

Aprillesestabelen

Denne gangen ble det nesten slagsmål her, men selv om det er litt murring fortsatt, er april planlagt

Myriam H. Bjerkli, Djevelens yngel

Tonje A. Lissandrin, Venteromsnoveller

Henrik Fram, Anestesi

Anne Mette Hancock, Pitbull

Elizabeth Strout, Olive Kitteridge

 

Nå skal jeg lese Oinkan Braithwaite, Min søster er seriemorder

 

Bestselgende Erica James har skrevet en av sine aller beste romaner om kjærlighet og vennskap, og de opplevelsene man får ved å gripe de sjansene livet byr på. James har solgt over 100.000 bøker i Norge og toppet bestselgerlistene flere ganger.

Den lekre brosjyren frister med et besøk til Comosjøens mest fortryllende hager …

For Helen blir den lokale hageklubben og den kommende ferieturen redningen fra en kjedelig hverdag. Mens for Lucy byr Italia-turen på mer enn bare en ferie i vakre omgivelser. Comosjøen er der faren hennes bor, og den siste gangen hun så ham var hun bare en tenåring. Kan turen føre til en forsoning mellom dem?

Den etterlengtede og uskyldige reisen til Italia vil by på overraskelser og opplevelser som blir skjellsettende for alle klubbens medlemmer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg