Erica James, Blomsterårene

Erica James, Blomsterårene

Jeg har likt alle tre bøkene jeg har lest før av Erica James og hun skuffet ikke denne gangen heller. Jeg er jo så glad i feelgood som handler om vanlige mennesker, ikke bare grever og adelige. Jeg synes settingen er så fin her, med en familie med to bestefedre, en far og en datter som bor sammen etter at de mistet bestemødrene og mor i en bilulykke.

Koselig historie der vi også her går tilbake i tid, men på en måte som gjør at det er lett å følge historien. Her er det på sin plass for at vi skal få to historier i en. Vi skal tilbake til 1943, når de satt i London og løste kodene som tyskerne brukte under krigen for å spionere.

Men….. nå er jo jeg litt allergisk for, for mye romantikk, så hadde de 526 sidene vært 40 sider romantikk mindre, hadde den vært helt perfekt, men nå er det jo veldig mange som elsker de romantiske bøkene, så da blir vel de fornøyd.

Anbefaler Erica James til alle som liker underholdningsromaner. Jeg koste meg veldig helt fra første side.

Tidligere omtaler:

Erica James, Alt i et øyeblikk

Erica James, Lyden av en lerke

Erica James, Det lille pianohuset

Her er en link hvis du vil lese mer om Erica James, som liker strikking, hagearbeid og formel 1

http://bastion.no/forfatter/erica-james

 

Bilde og tekst under bildet er hentet fra Bastion forlag og boken er et leseeksemplar.

Sophia jobber som bokantikvar og tilbringer dagene med å drømme seg bort i bøkene hun leser.
Da hun en dag oppdager en godt gjemt notatbok, skjønner hun at noen har forsøkt å skjule sin historie for omverdenen.
Hun blir oppslukt av sidene som forteller om en hjerteskjærende og sann kjærlighetshistorie.
Det viser seg at den lille, rolige landsbyen som Sophia vokste opp i, skjuler hemmeligheter og en romanse hun selv ikke i sin villeste fantasi kunne drømt om.

Med Blomsterårene har bestselgende Erica James skrevet en usedvanlig rørende roman full av visdom og varme, om svunnen barndomstid og kjærlighetens kraft.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg