Erica James, Lyden av en lerke

Reklame |

Erica James, Lyden av en lerke

Jeg leste Det lille pianohuset av Erica James og ønsket å lese også de to første Lyden av en lerke og  Alt i et øyeblikk. Bastion forlag var så snill å gi meg bøkene og de fikk være med i feriekofferten til det solrike Middelhav. Hva er vel bedre enn å sitte i skyggen med noe godt i glasset og skue ut mot horisonten eller en Spansk eller Fransk by.

Jeg koste meg veldig med Lyden av en lerke. Jeg tror at av de tre bøkene til Erica James, er det denne jeg liker best. En feelgood, akkurat slik jeg liker den. Koste meg med persongalleriet og historien var bra og Erica James har en måte å skrive på som jeg liker godt. 

Her var det litt kjærlighet men ikke for mye, Vanlige mennesker, ikke konger og dronninger og hverdagsproblemer, samt historien fra England fra før krigen og i årene etter.  Kjempefin bok som jeg gjerne anbefaler og jeg venter på neste bok 🙂 

Anmeldelsen av Det lille pianohuset:
http://lillasjel.blogg.no/1523216888_erica_james_det_lille_pianohuset.html

Alt i et øyeblikk

http://lillasjel.blogg.no/1531856900_erica_james_alt_i_et_yeblikk.html

Bilde og tekst under bildet er hentet fra Bastion forlag:

http://bastion.no/bok/lyden-av-en-lerke
 

Lyden av en lerke

Hva om en annen persons historie kan endre ditt eget liv?

Lizzie lever det glade liv i London. Men en dag snur tilværelsen brått, og med kjærlighetssorg og uten jobb må hun fl ytte hjem til moren på de engelske landsbygda.

Der tar hun motvillig en jobb på det lokale pleiehjemmet hvor hun dagdrømmer om livet som kunne vært. Helt til hun plutselig og bokstavelig talt snubler inn i livet til en fremmed. Det blir et uvanlig møte som gir ringvirkninger ingen av dem kunne ane ?

I sin bestselgende og rørende roman skriver Erica James hjertevarmt og engasjerende om kjærlighet, livet og alle dets små mirakler.

I sin bestselgende og rørende roman skriver Erica James hjertevarmt og engasjerende om kjærlighet, livet og alle dets små mirakler.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg

Follow