Da er jeg her igjen

Da er jeg her igjen.

Hverdagen venter.

Jeg har hatt over to uker med aktiviteter.

Spennende aktiviteter

På vei hjem, enda litt rikere

Krimhelg på Osterøy

Og hjemme ventet barnebarn.

En hel uke har de vært her.

Verden ser ut til å normaliseres rundt oss.

Måtte det bare få være sånn nå.

Så nå er hverdagen her igjen.

Kroppen min er på vei til å bli frisk igjen.

Uff, i dag blir det personlig, ja til og med litt pinlig

Nå trenger jeg bare hvile.

 

 

Gubben har reist langt bort, Førde, denne gang.

Frem til jul, sies det, mandag til torsdag.

Tenåringen min har begynt på ungdomsskolen.

Jeg har truet med å møte opp på ungdomsskolen og si fra at han og jeg bruker ha en middagsavtale hver onsdag.

Han ler godt da.

Hadde nok ikke ledd hvis bestemoren hadde dukket opp, tenker jeg.

Så nå er hverdagen her noen uker

Hverdagen trenger vi.

 

 

 

Jeg er tilbake i godstolen sammen med bøkene mine.

Tuttapus er ganske så fornøyd med at huset er fritt for støyende barn.

Hun tripper rundt og vil følges til matfatet.

Jeg skal se litt på tv, en australsk serie, Love child, handling fra 60~tallet.

Fra er hjem for unge jenter som blir gravide.

I tillegg ser jeg Symesterskapet.

Denne uken skal vi rett og slett være lat.

Nei da, ikke lat. For mye tv, er ikke bra for meg.

Jeg skal lese og skrive og i morgen er det meditasjonskveld, for de som har meldt seg på der, på Lillasjel.

Og siden jeg er den største grisen, kan jeg glede meg til jeg skal på tur igjen

Den største grisen

Lucky me

I dag

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg