Anders de la Motte, Ultimatum

Anders de la Motte, Ultimatum

Da er jeg ferdig med bok 2 i Stocholmsserien til Anders de la Motte og jeg ønsker meg flere, for dette var spennende, veldig spennende. Uten å røpe noe ble jeg veldig forundret i starten. Det var ikke dette jeg forventet når jeg avsluttet den første boken, Memorandom. Men forklaringene kommer jo etterhvert. Vanskelig å legge fra seg.
Anders de la Motte har skrevet tre bøker til etter denne, Sensommer, Høstdåd og Vinterild. Jeg likte også de veldig godt. De er roligere i tempo enn de to første, Memorandom og Ultimatum. Årstidsbøkene er frittstående men de to Stockholmsbøkene bør leses fortløpende.

 

Anders de la Motte, MemoRandom

Anders de la Motte, Sensommer

Anders de la Motte, Høstdåd

Anders de la Motte, Vinterild

 

 

Når et ille tilredt lik kommer til syne i vannet utenfor regjeringspartiets kurssted, havner saken på førstebetjent Julia Gabrielssons bord. Hvem er den døde og hvorfor har noen anstrengt seg til det
ytterste for at kroppen ikke skal kunne identifiseres?
Politimannen David Sarac jages av demoner. Etter et voldsomt oppgjør som nesten kostet ham livet blir han nå tatt hånd om på en lukket klinikk langt fra hovedstaden. Snart er det på tide å få de anklagende stemmene i hodet til å tie stille for alltid. Men et mystisk tilbud får David til å utsette døden: Dine hemmeligheter i bytte mot mine.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg