Ut på eventyr med spennende program, inkl hemmeligheter

 


Da har jeg nusset gubben ha det bra og kommet meg på toget.

Begge glemte vi at i dag har vi vært kjærester i 44 år.

Snill svigerdatter hentet meg så jeg slipper å tenke på parkering.

Deilig for meg som blir superstresset,  å minimere utfordringene, også de som for andre er bagateller.

 

Nå når jeg er på toget, roer jeg meg ned.

Til og med spist litt.

 

Det er et spennende program jeg skal på.

Spennende for meg ihvertfall, som elsker bøker.

Programmet for lørdag fikk dere i går.

Rivertonklubben feirer 50 år og både du og jeg er invitert

En stor glede er det også å møte flere venninner.

Å være sammen med dem, ut og spise og skravle, det blir koselig.

 

 


Søndag skal jeg også i Aschehoughagen.

Da er det feelgoodforfattere.

Det er Afternoontea og var også et arrangement åpent for alle.

Dessverre er det nå stengt for påmelding for det er fullbooket.

 

Jeg har lest to av Diamond og har to til på vent. Dette er deilige feriebøker.

Lucy Diamond, Strandkafeen

Lucy Diamond, En italiensk affære

 

Skretting har skrevet den juleboken, egentlig ikke en julebok, mer en feelgood, men jeg leste den sammen med julebøkene i 2020, som kom på topp, for meg.
Gudrun Skretting, Tre menn til Vilma

Julebok-kavalkade 2020, 20 bøker

Nå kommer det en oppfølger og jeg gleder meg. Lun humor, varme og litt alvor, en uslåelig kombinasjon

 

Camilla Davidson. Henne har jeg ikke lest, men skal bestille En liten toroms.

 

Fra venstre Hilde Rød-Larsen, Amanda Prowse, salgssjef Kjersti Myre, meg og Ellen Vahr.

Ellen Vahr møtte jeg på Aschehougs høstmøte 2019.

Ellen Vahr, Miss Marie

Ellen Vahr, Bakeriet i Brooklyn

Ellen Vahr, Gaven

Ellen Vahr, Våg livet

Bilder hentet fra arrangementet.

 

Det var søndag, men mandag skal jeg også noe spennende.

Anne Lise Johannesen, dama bak gratismagasinet Hverdagsnettmagasinet, og jeg, vi “skravler” på chaten nesten hver dag. Det er kjekt når man er hjemmeværende, å ha noen å “prate” med.

Begge liker vi nemlig å skriveprate. Det vil si at vi skriver i messenger når det passer oss. Ikke noe stress.

Hun kommer lørdag og skal bo sammen med meg hos min venninne.

Søndag flytter hun inn på hotell sammen med Norges eneste offisielle bokinspirator, Liv Gade.

Liv og jeg hadde avtalt å møtes i Larvik, når jeg var på besøk hos Forlagshuset i Vestfold, men så kom det noe i veien. Kjekt blir det å kunne møtes nå.

Julaften i juli i Larvik

De skal på besøk til forlagene for å få en oppdatering om høstens nyheter.

Jeg dristet meg til å spørre kontaktene mine i Cappelen og Gyldendal, om jeg kunne få besøke dem. Stor var gleden, når jeg fikk beskjed om at jeg var hjertelig velkommen.

Etterhvert fant jeg ut at jeg kanskje kunne henge meg på Liv og Anne Lise.

Det var i orden for dem og for forlagene, så nå blir jeg med dem til Cappelen, Aschehoug og Gyldendal.

Jeg skal også ha noen personlige møter.

Jeg gleder meg så innmari til å treffe noen av de jeg har kontakt med i forlagene.

Tenk å få dra på forlagsbesøk.

Det føles nesten så jeg er tilbake på jobbreise.

Det er en nydelig følelse når man er satt ut av arbeidslivet.

Stor glede og forventning

I dag

 

8 kommentarer

Siste innlegg