På tur igjen

 

Da er jeg på tur igjen, Trondheim, denne gang.

Bokhandlermøte Cappelen Damm.

Jeg kan “nesten” kalle meg bokhandel nå.

Jeg har blitt med i pokket.no

Der kan jeg velge ut noen bøker jeg liker godt.

Hvilke som helst bøker, fra hvilke som helst forlag.

Ingen bindinger, ingen forpliktelser, annet enn å dele de bøkene jeg plukker ut.

Hvis noen kjøper via den linken, får jeg provisjon.

Viktig for meg å påpeke at jeg blir fortsatt like nøytral i forhold til bloggingen.

Jeg plukker jo kun ut de jeg liker.

Å selge bøker jeg ikke liker,  blir jo tull.

 

 

Disse bøkene har jeg valgt.

Omtalene jeg hadde finner du her:

Christy Lefteri, Birøkteren fra Aleppo

Kristin Hannah, Vinterhagen

Espen Skjerven, Blod er tykkere enn vann

Linken du kan bruke hvis du vil kjøpe disse er her:

 

https://pokket.no/lillasjel/

 

 

Men nå er det Trondheim.

Sommerfugler var det i dag også.

Jeg hadde en sliten dag i går.

Jeg har jo et tempo for tiden, som kroppen min før ikke tålte.

Det er derfor spennende, rett og slett skummelt.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal orke, hvis jeg igjen blir like tom for krefter som jeg har vært de siste årene.

I dag kjennes jeg fin ut igjen, takk og lov.

Så nå gleder jeg meg veldig til å møte forfattere, men har også avtale med et par bokbloggere.

Anita Ness, møtte jeg på Gran Canaria, i fjor.

Vi hadde så vidt møttes før det, på Aschehougs høstmøte, 2019.

 

Bloggen hennes finner du her:

https://artemisiasverden.blogspot.com/

Når to personer møtes som har både reise og bøker som sine lidenskaper, går en ikke tom for samtaleemner.

Hvilke forfattere som kommer, ja det aner jeg ikke.

 

I dag kan jeg ikke briljere med vakre naturbilder.

Skodda ligger nesten helt ned i dalbunnen.

 

Slik er det her i Romsdalen.

Det er ikke bare solskinnsdager.

Men slik er vel livet også.

Noen ganger lyst og lett, andre ganger grått og trist.

Selv virker det som om jeg seiler på en rosa sky om dagene.

Faller ned og krabber opp igjen.

Det tegner til å bli en fantastisk høst.

Jeg er takknemlig.

I dag

8 kommentarer
    1. Se der ja var damen på farten igjen på en ny reise med bøker som tema 🥰
      Du har samme været i dag, som vi hadde i går ser jeg. Heldigvis ha sola vært hyppig på besøk i dag.
      Ønsker deg en riktig god tur, og kos deg masse 🤗

    2. Det er både spennende og slitsomt kan jeg tenke meg, med reisene, treffene og alle bøkene 🙂 Men når man har den interessen så er det jo mye gøy da 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg