Der kom gulrota ja

Av og til blir jeg blåst av banen.

Det skjedde i går.

Vi ble så forbløffet i bilen på vei hjem at vi lo og lo.

 

Flere ganger denne uken i England, har jeg snakket om gulrøtter.

Det ble snakk om å skrive inspirert og jeg sa, gi meg hvilket som helst ord og jeg kan skrive om det.

Gulrot foreksempel.

Og jeg sa også at jeg skjønner ikke hvorfor, men ordet gulrot dukker opp i hodet mitt gang på gang.

 

Så fortalte jeg at når jeg var liten, hadde jeg nok god kontakt med åndeverden.

Jeg visste mye.

Jeg gikk på besøk i alle hus og var nysgjerrig og veslevoksen.

Når vi var på gulrotplukking, lærte jeg bonden at de trengte ikke skjære gresset av gulrøttene.

De kunne knekke det av, gikk mye raskere.

Han fortalte meg senere at de aldri brukte kniv igjen.

Jeg var vel 10 år eller noe

 

Det jeg forstår er at alt er ett, vi kan plukke ned informasjon.

Alt er energi og det kan leses.

Så sitter vi i bilen og skravler.

Jeg skravler mye for å holde sjåføren aktiv.

Egentlig skravler jeg like mye alltid, men det var unnskyldningen.

Vi snakker om det vi gjorde på kurset og at vi nok har mer kontakt med åndeverden enn vi er klar over.

Vi snakker om det å få ned ord.

 

Jeg forteller så at jeg innimellom har tatt ned ord fra de som har gått bort.

Det er litt utfordrende, for man får ingen bekreftelser underveis, om det man skriver er riktig.

Jeg åpner bloggen og finner at jeg har skrevet mange flere innlegg enn jeg husker.

Jeg leste noen av dem høyt og de er veldig fine.

 

 

Det begynte nok med denne:

https://lillasjel.blogg.no/1508878479_24102017.html

 

Så leste jeg et annet som var fint, som jeg husker grep meg.

Ofte renner tårene når jeg skriver disse for nærværet er så sterkt.

 

https://lillasjel.blogg.no/1515925073_ord_fra_noen_som_har_gtt_ut_av_tiden.html

 

Jeg blir egentlig overrasket for det var så mange slike fine ord og jeg hadde glemt de.

Kanskje fordi jeg ble mer og mer nervøs, jo flere jeg skrev.

Jeg spurte meg om dette var autentisk? Var det riktig? Stemte det jeg skrev?

Jeg ble redd for å feile.

Derfor er det blitt færre innlegg etterhvert.

 

 

Etter at jeg åpnet mer og mer opp for kontakten med åndeverden, har jeg forstått at min far har hjulpet meg.

En dag for noen år siden, hørte jeg en sang og tårene begynte å renne, mens jeg skrev disse ordene jeg følte var fra min pappa.

Jeg var bare 11 år når han døde.

Så leste jeg høyt disse ordene og kommer til:

 

Du har hatt en stri reise

Mye alene har du gått

Stanhaftig har du stått på og kjempet

Innimellom er det som om du har vært helt alene

LIkevel har du aldri gitt deg

Du har en sterk indre drivkraft i deg

Du har en enorm uselvisk kjærlighet

Det er ikke det du kaller det selv, du tror du er dradd  frem av egoistiske grunner

Men det er fordi du ikke ser lyset i deg

Du ser bare gulrøttene som henger foran deg

Du trekkes mot de, de er belønningene dine for jobben du gjør

Men den indre drivkraften din er kjærlighet

 

Du ser nå det hele så tydelig

https://lillasjel.blogg.no/i-tusener-av-ar-har-jeg-elsket-deg.html

Og i det jeg leser gulrøtter og så Du ser det nå så tydelig, starter vi å le.

Vi ler så vi holder på å tisse oss ut, ihvertfall jeg.

 

Derfor har jeg fått gulrot hele uken i hodet.

Pappa har vært der hele tiden og brukt det ordet for å vise meg.

Derfor måtte ordet være så rart, for hvis ikke ville jeg ikke lagt merke til det.

Men mår du tenker ordet gulrot, flere ganger hver dag, ja da forundres du over det, for det hadde ingen sammenheng med det jeg holdt på med.

Jeg hørte bare gulrot nevnt inni hodet.

Så blir jeg ledet til jeg kommer til dette innlegget.

Du ser det nå så tydelig!!!

 

Ja, nå gjør jeg det.

Nå skal jeg i gang igjen.

Jeg må legge vekk nervene og forstå at dette må jeg gjøre mer av.

Jeg må stole på at jeg får hjelp så ordene blir riktige og at nærværet av energiene vil følge ordene.

Men det er nervepirrende og jeg kan ikke gi garantier for at de vil treffe 100 %

Og hvis man ikke forstår det, ja da må man prøve selv, for å se hvor vanskelig dette er.

I dag

 

Og send meg en melding hvis du vil ha Lillasjelord, enten til deg selv om ditt liv eller fra noen som har gått bort.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg