Tror du han sa det?


Fokus i dag er gleden av å spise vanlig mat.

Tenk hvor heldig vi er som kan velge hva vi skal spise.

At vi faktisk har en utfordring med å spise lite.

Egentlig er det litt skammelig når man tenker på alle de som ikke har nok mat.

Vi bør ihvertfall være veldig takknemlig.

Lucas så på tv i dag og der dukket det opp noe kjent.

Harbour bridge og operahuset i Australia.

Jeg tenker at åh, jeg skulle nytt det enda mer når jeg var der.

Jeg kjenner den herlige følelsen av opplevelsen, men kunne tenkt meg litt reprise.

Synd det er så langt å reise.

Sydney er en fantastisk by.

 

Gubben stakk av etter frokosten.

Ja det var bare så vidt han hadde tid til å spise frokost.

Han dro på kafé for å møte ekskollegaer.

Der hadde han klagd over hvor travelt det var å være hjemme med kjerringa.

Skikkelig slitsomt hadde han sagt.

Ikke tro på alt jeg skriver, nei, han hadde ikke sagt det.

Men jeg er sikker på at han tenkte det. 😂😂

 

 

En liten tur til Åndalsnes.

Vi måtte ha litt påfyll i kjøleskapet

 

 

Jeg liker veldig godt produktene til Danas.

Jeg er så heldig at jeg kan hente produktene på trappa hennes, men hun sender over hele landet.

 

 

https://danas.no/

Alt lages her på stedet av naturlige ingredienser.

Og hun holder nettkurs for de som vil lære seg å lage produkter selv.

 

 

Jeg prøver å lage meg te innimellom, for jeg tror kroppen min liker det godt.

Jeg har i urter, sitron, sitronmelisse, gurkemeie, kanel, fersk ingefær og isfjordshonning.

Når en kopp te blir til en treretter

 

Tre pakker ørret og to skrei, på halv pris.

Yes, det var plass i fryseren.

Fisk er jo også sunt.

Og nå må jeg lage middag hver dag til pensjonisten, ja unntatt når jeg er på femdagers diett.

Ja, det er viktig med et variert og sunt kosthold.

Hæ, er det sjokolade?

Hvordan skjedde det?

De må jo ha hoppet ned i handlekurven av seg selv.

Enten det eller så har jeg en innebygget mekanisme som plukker varer som går ut på dato.

Ja, det er nok det.

Neida, jeg liker sjokolade og jeg koser meg med det innimellom.

 

Når vi kom hjem, måtte gutta ut og male skrivebord.

 

Jeg måtte jo ut og forevige duoen.

Skoene jeg fant, var kanskje litt store?

Frøken Tutta holder på å våkne fra vinterdvalen.

Det var deilig ute i dag.

 

Der kom det enda en gutt jo, en sånn midt i mellom alder.

Så koselig da.

Tre generasjoner med samme interesse, det er gøy.

Hva som er så spennende?

Formel 1 selvfølgelig.

Jeg har bakt ut brødene mine.

De er klar for ovnen.

 

 

Senere blir det pizza, italiensk stil.

Imens er jeg krimfestivalen streamet fra i går.

Dette er en nydelig dag.

Husk å være takknemlig for det du har, fremfor å klage på alt som er feil.

I dag

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg