Rolig og fint


I dag skulle jeg lage seikarbonader.

Gjorde jeg det?

Nei.

I morgen skal jeg lage seikarbonader.

I dag skulle jeg skrive bokomtale.

Gjorde jeg det?

Ja, det gjorde jeg.

Kjersti Herland Johnsen, Sommer på Himmelfjell

Utenom det har jeg gjort null og niks.

 

Men i går kveld var hos venner.

De har kjøpt vedfyrt pizzaovn og den måtte vi få testet.

 

Alle hjalp til med å fylle pizzaer.

Æh, nesten alle.

Enkelte gjorde ikke en dritt. Gjett hvem.

Men koselig var det.

Her er det visst noe som diskuteres.

En dame manglet. Hun var på jobb, men stakk innom senere.

Gubben trår til.

Skikkelig flott utekjøkken. Flinke folk.

Pizza i alle varianter.

Når vi kom hjem, hang denne på døren.

Gjett om det var en herremann som ble svært fornøyd.

Gave til de som hadde kjøpt formel 1 billettene i Ungarn i juli.

Sekk, kulepenn, nøkkelring, tegntrekk, caps, håndduk, øreplugger, kortstokk, mappe til billetter.

 

Så har vi vært på middagsbesøk.

Vi hadde så mye pinnekjøtt igjen i fryseren.

Det tok vi med til sønnen som lagde middag til oss.

Han hadde brannvakt så han kan ikke komme til oss.

Og jeg synes det er fint å få maten servert.

 

Det eneste vettuge jeg har gjort i dag, er å lese.

Det skal jeg fortsette med litt til, før det blir litt variert krim på tv.

Rolig og og fin dag har det vært.

I dag

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg