Lesedag før eksamen

 

I dag har jeg lesedag før eksamen.

Jeg var litt sånn oppesen i går, reisesyk.

Jeg er så reisesyk

 

 

Da var kroppen litt smågiret, som om den gikk på for høyt turtall.

Det straffer seg jo, derfor er det en rolig dag i dag.

Det blir en lesedag.

Om jeg skal ha eksamen sier du?

Nei, det er jo bare tull.

Det er noen som av og til sier det.

Du leser så mye sier de og så litt spydig, skulle tro du leste til eksamen.

Jeg har ofte lesedager jeg, nesten hver dag til tider hvis jeg er i en “sliten” periode.

Anser meg som heldig som greier å lese.

Jeg har mange venner som blir for sliten eller for hodepine av å lese.

 

 

 

Jeg skal lese ut Det du ikke vet av Rohde, liker den.

Så skal jeg begynne på Min mor var besatt, av Peter Øvig Knudsen, om å leve med en mor som er psykisk syk.

Det er aldeles strålende vær ute, men jeg skal hvile meg inne.

Senere skal vi ut og spise så skal ikke lage middag.

Bare slappe av og kose meg med bøkene mine.

Å lytte til kroppen er nemlig veldig viktig.

I dag

 

3 kommentarer
    1. Kjempekoselig blogginnlegg fra en koselig og avslappende dag.

      Ja, det er viktig å lytte til kroppen sin. Det å sette seg ned med en god bok er forsvinne inn i bokens verden er avslappende 😊

      Ønsker deg en kjempefin lørdag ❤😊

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg