Kaos i heimen

 

Litt kaos i heimen i dag.

Bokkaos

Jeg liker det.

Denne måneden er det bøker i fokus her.

Og jeg elsker det.

I dag skal jeg skrive omtale av to kokebøker.

Nordisk sushi og Takkefest, leseeksemplarer.

To bøker som er mat fra to kontinenter.

Vel,  Takkefest er mat stekt på takke, men med inspirasjon fra flere land.

Og sushiboken heter jo Nordisk sushi.

Det er jo dette som er så herlig.

At vi mikser og trikser og blir inspirert.

 

Jeg har et par kokebøker jeg ikke har fått prøvd ut enda også.

Sultne gutter kommer også med en ny bok i høst.

Det er så mye jeg skal prøve ut, når jeg bare kommer så langt.

Det er så herlig å bla i kokebøker, ikke bare lete etter oppskrifter på nett.

Og det kommer flere.

Alt asiatisk som jeg har blogget mye fra, kommer med en oppfølger i høst.

Biff Chop Suey, fra boken Alt asiatisk, Elisabeth Le

 

Jeg skal skrive om bokhøsten hos Cappelen Damm.

Omtale om Gutten fra gettoen.

Det kommer et innlegg om neste bokarrangement, Krimhelg på Osterøy.

Og innimellom har jeg bestillinger på Lillasjel.

Slik skaper jeg dagen min god.

Og tenk at selv om jeg har vært på farta mye, så kjennes kroppen tipp topp ut.

Så langt ihvertfall.

Det skaper en optimisme inni meg.

Siste halve året har det gått mye bedre.

Det er virkelig noe å være takknemlig for.

Ta kontakt hvis du ønsker å bestille egne Lillasjelord eller healing.

I dag

http://Www.Facebook.com/Lillasjel

sms 99467178

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg