Joanna Bolouri, En kjæreste til jul

Joanna Bolouri, En kjæreste til jul

Leseeksemplar fra Vigmostad og Bjørke

 

Denne begynte jeg så vidt på før jeg dro på ferie, og kom ikke helt inn i den, men nå ville jeg gi den en sjanse. Jeg leste bare 50 sider og har sett fine omtaler,  så er nok morsom.

Jeg tok fatt på den igjen nå og det er nok ikke boken for meg dette. Den skal være humoristisk og har sett omtaler av de som syntes den var morsom.

For meg er det ikke morsomt når det er om å gjøre for hele familien å bli fullest mulig julaften, blant annet. Og snakker man virkelig med sin mor om hvordan kjæresten er i senga? Og hvorfor er det så stor sak å se en mann naken at man går helt av hengslene? Det blir litt krampaktig liksom.

Nei, dette er nok ikke for gamle fruer med kjedelig humor. Ja, jeg skal ikke si det. Det er nok mange som vil finne den forfriskende.

 

 

 

Fra omslaget:Jul med familien – hva kan vel gå galt? 38 år gamle Emily har en jobb hun elsker, gode venner, en fantastisk kjæreste og ikke minst, en flott leilighet som befinner seg langt borte fra den sprø, ukonvensjonelle og invaderende familien hennes. Men da det blir slutt med kjæresten Robert en uke før jul, blir Emily desperat. Hva skal hun si til familien? Dette var året hun definitivt skulle få slippe utidige spørsmål fra foreldrene. For ikke å nevne de medlidende blikkene fra de yngre, godt gifte søsknene sine. Emily er fast bestemt på å ta med Robert hjem til jul, koste hva det koste vil, også selv om han ikke er den ekte Robert. Så hun søker hjelp hos party-naboen Evan, som stiller opp på kort varsel. Kan Emily håndtere Evan og familien, eller blir julen en katastrofe?

 

 

 

Desember:

Lesestabel desember 22, Nyheter 22, inkl julebøker

 

 

Januar:

Bøker lest januar 2022, 14 bøker, herav 5 krim/spenning

Februar:

Bøker lest februar 2022, 24 bøker

Mars:

Bøker lest mars 2022, 15 bøker, herav 14 krim

April:

Bøker lest april 2022, 17 bøker

Mai:

Bøker lest mai 22, 14 bøker, mest krim

Juni:

Bøker lest juni 22, 16 bøker

Juli:

Bøker lest juli 22, 10 bøker, herav 1 krim

August:

Bøker lest august, 2022, 13 bøker, herav 1 krim

September:

Bøker lest september 22, 10 bøker

Oktober:

Bøker lest oktober 22, 12 bøker, herav 5 krim

November:

Bøker lest november 22, 14 bøker, herav 6 krim

 

 

Jeg ønsker alle hjertelig velkommen til siden min:

http://Www.Facebook.com/Lillasjel

Insta:

#marianntokle

Meld deg gjerne inn i bokgruppen jeg åpnet på Facebook. Der er det åpent for den som vil dele, både lesere, bokbloggere, forfattere og forlag.

Bokinspirasjon for alle.

https://www.facebook.com/groups/3708195432531753/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg