Ikke noe spennende

Ikke noe spennende.

Det er helt sant.

Det skjer ingenting spennende her i dag.

 

Jeg har hatt livesending på Lillasjel med meditasjon og healing.

Den som er interessert, finner den der.

 

Det mest spennende i dag er at det er 18 grader og utevær.

Det synes Tutta og jeg er herlig.

Hun er opptatt av Kos og jeg er mer opptatt av dobbelthaka som henger og slenger.

Hun bryr seg ikke om det hun når vi tar selfie.

 

 

Hallo, sier hun.

Skal du klappe meg eller hva blir det til?

Nå suser det godt på andre siden av fjorden.

Du verden hvor mye snø som har reist ut i fjorden.

Jeg elsker våren med alle fargene og fuglene og frisk luft.

 

Det gjør Tutta også.

I går lå hun på badet men nå vil vi være ute.

 

 

Jeg skal skrive omtale av Hitra, en veldig bra krim.

Jeg skal lese ut Spor, også utrolig bra.

Så skal jeg ha en krimpause og dra enten til Frankrike under andre verdenskrig, første bok i en trilogi, eller til England, ca år 1500, bok 2 i Morland-serien. Leseeksemplarer.

Har ikke helt bestemt meg, men tror det blir Frankrike for den har ventet lengst.

 

Middag. Slik blir det i dag når jeg er alene på en fredag.

 

Jeg skal lage rekecocktail til kvelden når jeg skal se the Voice.

Rekecoctail

Jeg har også en MasterChef episode til gode som jeg kan kose meg med og Camp culinaris.

Det får bli litt tv i kveld.

 

 

Og så har jeg jo trøflene jeg fikk til morsdagen.

Det blir en fin dag.

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg