Rekecoctail

 

Fjernkontroller, krim på tv, rekecoctail med chilimajotoast.Perfekt kveld. Gjett om jeg skal lage det flere ganger. Fy fillern det var godt. Selv om jeg glemte avocadoen jeg skullle ha i.

 

Jeg hadde litt sånn rød rogn på toppen, tilfører litt salt, nam

 

 

 

Jeg brukte 1 kg urensede reker, kunne godt klart meg med det halve. Sikkert vært nok med 750 gr, kanskje mindre også. Rødløk, agurk, ananas, paprika, tomat, bladpersille og så skulle det være avocado tenkte jeg, men den lå igjen i kjøleskapet etter at jeg hadde sendt min mann på butikken for å kjøpe den.

Dette la jeg så lagvis i skålen, med chilimajo.

 

 

Jeg lagde chilimajo av en pakke majones, en halv boks rømme, en chili, 2 hvitløksfedd, en dasj ketschup, litt sitron, smurte på brødet(Gammel loff fra fryseren), toppet med bladpersille, 200 grader, ca11-12 min. De ble veldig gode

Litt sunt og med litt usunt, helt perfekt

 

 

 

KADIN mugge Black mdf / metall//KAI karaffel Glas//KAI cocktailglass, 4-pk Glas//Scanpan Maitre D`Gryte 16 cm//KAI vinglass, 4-pk Glas

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg