Gamle rundstykker er også mat

Jeg kaster jo lite mat.

Jeg liker å inspirere til bruk av rester.

I kveld har bestemorsnuppen som har gitt beskjed om at det navnet ikke skal brukes lenger, gjort en avtale om at vi skal ha vårruller med glassnudler.

Det har ikke bestemor lagd før.

Jo vårruller, men ikke med glassnudler.

Men det hadde hun jo på lur, for hva er det hun ikke har, skal tro.

 

Vi gamlinger måtte ha litt lunsj mens vi venter på den celebre overnattingsgjesten.

Da fant jeg i fryseren 4 halve rundstykker.

Ramsløkpesto og tomater

Jeg får visst alt jeg ber om, lager ramsløkpesto og ramsløkssmør.

Skinke, salchiccon og persille.

Bruk det du har, gjerne middagsrester.

 


Ost, 210 grader 13 minutt. Lunsj

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg