Det skifter fort

I går ringte telefonen fra Danmark.

Slike telefoner lukter svindel og jeg tok den ikke.

10 sekunder etter, får jeg sms.

Jeg tenker da at vedkommende har brukt feil landsnummer.

 

Men skomakeren holder til i Trondheim, så han ble sikkert ganske forvirret av svaret mitt.


Nydelig høstVær i går.

Vakre farger.

 

Tydeligvis badevær.

Vi observerer at de har Frostachips også på Åndalsnes.

Vi spiste jo det hele helga i Bergen.

Vi møtte familie for å spise middag sammen.

Deretter besøkte vi småpikene våre.

 

 

I går kveld ble det fredagskos med ost, kjeks og snacks og en aperol.

Og vi så en morsom film.

En svensk versjon av Børning.

Jeg synes faktisk den svenske versjonen var enda morsommere.

Gode skuespillere og vi lo godt.

Svenskene er god på komedier.

Så står vi opp i dag.

Til og med gubben sover til klokka 9.

Det skjer bare toppen en gang i året.

Det snør.

Ja ikke at det ikke har skjedd før.

Snø i september.

 

Men gøy, nei, absolutt ikke.

Men vi bor på Vestlandet, landet er Norge og vi må bare finne oss i det.

Trærne som var så vakre i går, de sutrer i dag.

 

Jeg håper ingen har tenkt å gå Romsdalseggen i dag.

 

Man ser ikke at det er fjell der engang.

 

Men vi drar på kafé for å møte Magnes ekskollegaer.

De er flinke til å møtes på lørdager.

 

 

 

Se trærne stakkars, hvor de henger med hodet.

Flere steder hang de utover veien.

Men det er meldt bedre vær og denne snøen forsvinner raskt, for nå regner det igjen.

 

Omtale skrevet!

Sven Petter Næss, Løvinnen

Jeg blir å finne i godstolen hele dagen.

 

Disse skal leses

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg