Der røyk planen min

 

Jeg lager inspirasjonslesestabel hver måned, med stor suksess.

I går presenterte jeg grundig hele planleggingen.

https://lillasjel.blogg.no/na-starter-november-her-er-de-heldige-utvalgte.html

Men i posten i dag, ventet det nykomlinger som jeg har gledet meg veldig til.

To av de som kom, er de du ser på bildet over her.

 

 

Blant annet Amanda Prowse, Kunsten å forsvinne.

Jeg har fått høre av mine venner at jeg ser så lykkelig ut på dette bildet, at jeg stråler.

Og det er nettopp denne følelsen bøkene gir meg.

Jeg som aldri er opptatt av bilder sammen med kjendiser av noe slag, syntes det var morsomt når Amanda Prowse, sier at vi må ha bilde.

Jeg liker godt hennes bøker, for de er feelgood, ja, men samtidig tar de opp hverdagen på en slik måte at du kjenner deg mye igjen.

Prowse har skrevet 30 bøker siden 2012.

4 av de er nå utgitt på norsk.

Hva har jeg gjort, Den andre kvinnen, Den perfekte datteren og nå Kunsten å forsvinne.

 

Jussi Adler-Olsenhar jeg lest nesten alt av. Jeg har et par jeg ikke har lest, som ikke er fra avdeling Q, Washingtondekretet og Hun takket gudene, men de venter i hylla.

Den forrige boken, Selfies synes jeg ikke var all verden, men den siste sies å være hans beste.

Det er Assad som forteller sin historie denne gang.

Disse to må på en eller annen måte snike seg inn i november.

En slik lesestabel er inspirerende men det kan ikke være slik at man må følge den til punkt og prikke.

Vi får se hva som skjer underveis.

Enten må noe vente til en annen måned, eller kanskje leser jeg mer.

Det får tiden vise

Omtaler blir det etter hver bok.

Det er helt sikkert

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg