Jeg lengter

 

Akkurat nå kjenner jeg på lengselen

Lengselen etter samværet i energiene

Der man er samlet mange i et felleskap

Energiene blir så sterke når man er sammen

Når man enes om å møtes med samme intensjon

Skape fred og kjærlighet

Da inntar energiene kroppen på en magisk måte

Det er så inderlig sterkt og vakkert

Kroppen fylles av takknemlighet over hvor stort det er å kjenne denne indre freden

Den kryper inn i hver eneste celle i kroppen din

Jeg lengter dit

 

Av og til føles det litt ensomt å gå veien alene 

Samtidig er det sånn det bare må være

Jeg vil finne svarene selv

De må få komme til meg så jeg føler dem selv 

Jeg følger ingen guru, jeg vil tenke selv

Det oppfordrer jeg også alle andre å gjøre

Ikke la deg lede som en sau som dilter etter flokken med en gjeter som dirigerer

Tenk selv

Lær deg å kjenne på kroppen hva dom er riktig og hva som er feil for deg

Ikke bare si ja og amen uten å tenke

 

Alenetiden gjør at jeg finner fred med meg selv

Når jeg så møter mennesker sjel til sjel, forsterkes freden inni en

Det er en vanvittig deilig følelse

En rus av lykke, skapt uten rusmidler av noe slag

Akkurat nå savner jeg dette fellesskapet av mennesker

Jeg gleder meg til august 

I dag

 

ps.kanskje du vil bli med meg?

Åpne denne linken og se om du føler du skulle vært med. I så fall ta kontakt og jeg hjelper deg gjerne. 

http://lillasjel.blogg.no/1478695738_09112016.html

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg