Åndelig utvikling

 

Jeg kjenner en glede i hjertet for hver og en som tar kontakt med meg fordi de føler de åpner opp for sansene sine.

De spør meg om gode råd til hvordan de skal gå frem.

Jeg deler gjerne ut gode råd…… men……

Jeg sier også at det er ikke sikkert de skal høre på meg.

Jeg vil de skal finne sine egne svar.

Derfor er mine råd kun innspill, ingen fasit.

 

Jeg sier også at ikke la noen andre styre deg.

Ikke tro at du er nødt til å  gå spesielle kurs eller gjøre ting på en bestemt måte.

Du trenger ikke bruke massevis av penger for å utvikle deg.

Du sier kanskje at det sier hun som selv tar imot penger for åndelige tjenester.

Ja, det sier jeg.

Jeg tar imot penger hvis noen bestiller healing.

Jeg tar også ned ord til andre, jeg kan ta readinger og ha kontakt med den andre siden.

Men………….

Man er ikke nødt til å  ikke gjøre noe av dette.

Jeg går selv kurs innimellom eller deltar på andre åndelige happeninger.

Ikke fordi jeg må det, men fordi jeg har lyst.

Det er kjekt med andres innspill og det er kjekt å møte likesinnede.

Men jeg må ikke ha dette for min åndelige utvikling.

Jeg får det  jeg skal uansett.

Og uansett hvem jeg lytter til, så kjenner jeg etter om dette føles riktig.

Jeg skal skrive litt om en typisk dag for meg eller rettere sagt dager.

 

 

Jeg har akkurat vært i syden en uke.

Jeg føler at disse turene til andre land åpner opp noe i meg.

Når jeg kommer hjem, får jeg inn ting enda letere, føler et mer nærvær, sterkere energier.

Ja, du kan jo si at dette er innbildning.

Kanskje er er det, kanskje er det det at man ønsker å tro det.

Men for meg spiller ikke det noen rolle, så lenge det føles riktig.

Innlegget jeg hadde her forleden, forklarer litt følelsene jeg har.

http://lillasjel.blogg.no/1458497339_20032016.html

Jeg snakker litt med min gode sjelevenninne Anne-Berit Ingebo og hun tar ned disse ordene til oss.

Kjenner du på endringene, endringer i din egen energi. Kjenner du på utvidelse av sjelen, den ekspanderer og fyller hele din kropp. Du blir ett, kropp, sjel og ånd. Kjenner du på følelsene i det du ekspanderer? Du fylles til randen, du vet ikke om du skal le eller gråte for det er så stort. Dette er helheten, du er hel. En stund nå fremover vil du kunne kjenne på denne blandede følelsen, til alt er integrert og på plass. Du har åpnet hjertet kjære deg og det er godt, men samtidig smertefullt. Du vet egentlig ikke om det er godt eller vondt. Det er et skifte i energien, DNA’et skifter til høyere frekvens. Du kjenner mulig på skjelvinger i kroppen, nå skal du bare slappe av og la alt falle på plass. La være å hige etter mer nå, alt som nå er i gang må få rom til å stabilisere seg. Alt er vel, ha tillit, love & light

Akkurat sånn føles det. Jeg kikker inn på facebook og rett foran øynene mine leser jeg englekortet Gretha Dimmen har lagt ut.

Kveldens felleskort kommer her: Solen. Erkeengel Uriel Lykkelig utfall. Strålende nye ideer som fører til suksess. Tro på deg selv! Dette kortet indikerer at dette er en vidunderlig tid for deg! Du lykkes på måter du aldri hadde drømt om. Oppgavene du nå begynner på, er velsignet med overflod og suksess. Tenk positivt og alt vil ende godt. Dette er også en tid for strålende løsninger og nye ideer. Tro på deg selv! Arbeidet du har gjort, både personlig og åndelig, skaper forbløffende forandringer i livet ditt. Du er på rett vei mot din egen opplysning. Andre betydninger av kortet: Glede. Offentlig anerkjennelse. Oppnå stor personlig innsikt. Sterk fysisk og/eller emosjonelle helse. Uriel er erkeengelen som hjelper oss med hvordan vi fungerer mentalt, inkludert fokus og konsentrasjon. Påkall Uriel for å få gnist til nye ideer og løsninger, eller for å øke troen på din egen intelligens og visdom.

 

 

For en stund siden fikk jeg noen ord om at jeg skulle bruke musikken mer.

Jeg skulle også lese mer.

http://lillasjel.blogg.no/1456916301_jeg_vil_ikke_slutte.html

Det var det samme hva jeg leste, bare jeg leste.

Dette for å få meg bort fra pc-en, heller lage egne bilder i hodet.

Det har jeg gjort, så nå kommer musikken.

Musikk og lyd setter i gang vibrasjoner i kroppen vår som er positive.

I dusjen i går falt en sang ned i hodet mitt.

Jeg fikk ordet Glorious.

Jeg visste jeg hadde hørt en sang om noe glorious og ricochet, men ante ikke hvilken sang det var.

Jeg googlet og fant denne.

Jeg tenkte at dette føltes nå riktig, men her var ikke noe ricochet.

Jeg la ut et spørsmål på facebook og fikk hjelp. Sangen jeg søkte var denne.

Denne føltes slett ikke riktig.

Ricochet var nok bare i mitt eget hode fordi det var den sangen jeg husket..

Det var den første jeg skulle ha.

 

I natt drømte jeg at jeg skulle synge i kor.

Jeg elsker å synge men greier ikke å stå rolig.

Beina mine skjelver fordi jeg har noe som heter essensiell tremor, skjelving på hender og føtter.

Men i natt skulle jeg fremføre en sang i et kor.

Alle hadde teksten, unntatt jeg.

Jeg kunne ikke finne teksten.

Tiden for fremføring nærmet seg og jeg fant ikke noe tekst.

Ikke kunne jeg visst se hos andre heller av en eller annen årsak.

Men jeg følte meg trygg på at jeg kunne synge likevel.

Jeg ville huske sangen og hvis ikke fikk jeg synge det jeg husket.

Tolkningen av drømmen har jeg ikke sett på enda.

 

 

 

Og det er nettopp dette som er viktig

Det haster ikke.

Det er ikke noe å stresse med.

Alt kommer som det skal.

Kanskje forstår jeg alt om noen dager, noen uker, noen år.

Åndelig utvikling må ta tid.

Og er det noe jeg ikke får med meg, kommer det tilbake.

Hva sangene skal gi meg, vet jeg heller ikke.

Jeg analyserer det ikke i det hele tatt.

Jeg bare føler inni meg hva som kjennes riktig.

Deretter stoler jeg på at kroppen og bevissheten min plukker opp det hjernen min ikke forstår.

Jeg bare flyter gjennom det på et vis.

I full tillit, uten stress,  åpner jeg mer og mer opp.

I dusjen i dag, kom denne sangen.

Etter å ha hørt denne sangen, husket jeg at jeg nettopp har skrevet dette innlegget:

http://lillasjel.blogg.no/1457607873_ditt_liv_er_som_en_ro.html

Slik jobber jeg med min utvikling.

I begynnelsen ble jeg veldig utålmodig, ønsket svar med en gang, men nå tar jeg alt rolig.

Svarene kommer når jeg er klar for å lytte.

Ønsker du utvikling, vær våken og obeservant på hva som blir gitt deg av informasjon.

Ta gjerne kontakt hvis du ønsker det.

I dag

 

#healing #åndelighet #den andre siden #husrens #energier #energiarbeid #reading #åndelig utvikling #alternativ

4 kommentarer
    1. Takk for nok et klokt innlegg! Jeg har de kortene, og jeg trakk nylig kortet Solen! Så viktig det du sier om å gi veiledning – og samtidig ikke sitte der å gi inntrykk av at man sitter med fasiten for andre! Det er det som kalles å være ydmyk! 🙂

    2. Når jeg leser det Anne-Berit tar ned om endringene blir jeg helt varm og det føles som om brystet fylles helt opp av en fantastisk følelse. Gode følelser! Et godt innlegg dette, selv om jeg fremdeles er der jeg vil vite hvordan, hvorfor og hvornår…..og jeg vil vite det nå! Hehe… Men å få hjelp til å finne øvingsmetoder/øvelser for å komme nærmere kjennes greit for meg. Selv om jeg tviler på om jeg gjør det rette når jeg leser det du skriver. Og det er meg. Alltid usikker på om jeg gjør det rette, alltid litt i tvil om det var noe annet jeg burde gjort. Men når jeg avtalte denne hjelpen føltes det så riktig. Og da skal jeg gå etter den følelsen. Det blir bra for meg. Det er hva jeg behøver. Og en gang, en dag, så sitter vi på den benken under det treet i den hagen borte i england, og er på kurs sammen. Jeg gleder meg ! <3

    3. <3 jeg kjenner meg veldig igjen i hvordan du beskriver deg selv. Det er dette som har gått igjen i mye av innleggene mine :) vi vil så gjerne vite og forstå og helst med en gang, men hadde vi fått alt på en gang, ville vi ikke forstått det. Vi må modnes :) etter at jeg ble parkert hjemme i desember hadde jeg igjen en sånn periode men så forstod jeg til slutt at det var noen som visste bedre enn meg og jeg måtte bare stole på prosessene. Legg gjerne til Anne-Berit på fb. Hun og jeg snakker mye. Vi tror på mye av det samme men har og ting vi tror forskjellig om, akkurat som det skal være. Hun tegner også sjelebilder og har en side som heter Atheas verden. :) Det var henne jeg var i England sammen med men hun blir ikke med denne gangen. Anbefaler også Siri Rød med Siris hjertekammer :) gleder meg til å dele benken med deg en dag i fremtiden :) Min matgale verden:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg