Jeg har på en måte min egen lille verden

Jeg har på en måte min egen lille verden

Den rommer ordene

Den rommer energien, opplevelsene med det åndelige

Det er en verden som er annerledes

Annerledes enn resten av mitt liv

En verden der jeg er den jeg er ment til å være

På det ærligste, på det dypeste

Der det jeg når i min kilde, får komme frem

 

I denne lille verden er jeg en annen

Jeg er ikke den jeg er blant venner

Jeg er ikke den jeg er sammen med mine nærmeste

Jeg har et annet språk

Jeg tenker annerledes

Jeg føler annerledes

De kjenner ikke den meg jeg er i denne lille boblen

Så hvem av dem er meg

 

Det er nok begge

Jeg er nok den de mener de kjenner

Men jeg er så mye mer enn det

Jeg rommer så mye mer

Hvem kan så kjenne meg slik jeg egentlig er

Ja, hvem kan det

Jeg har ikke kommet dit selv heller

Jeg ser at jeg er i to verdenen

Jeg ser at jeg snakker ulike språk

Hvor vil jeg så være

Hvem vil jeg være

 

Jeg vil jo være meg

Jeg er alt på en gang

Jeg er alle mine tanker, alle mine følelser, alle mine ord

Jeg er også den jeg er utenom boblen min

Tenk hvor mye vi kan romme vi mennesker

Når vi bare tillater det å komme frem

Har du lyttet til din kilde

Har du funnet alle skattene som er gjemt langt inne i deg selv

Tør du å vise de frem

Det er en rikdom der inne

Du har tilgang på en kilde som er så stor

En visdom du bærer på fra tiden bak tiden

Den kan du finne hvis du ønsker det

Det er ganske så fint, skal jeg si deg

I dag

12 kommentarer
    1. Jeg er alt og jeg rommer alt og desto mer jeg er i kontakt med stillheten i meg, desto mer er jeg tilstede på en annen måte i hverdagen med venner og familie. Av og til er egoet mitt redd for at jeg skal oppfattes som anderledes og kjedelig, men det tror jeg egentlig ikke. Vakkert beskrevet i dag som ellers. Du er god med ord 🙂 Påskeklem til deg fra meg

    2. Ja vi mennesker er sammensatte og har mange ulike sider og egenskaper.men man kan lett “stivne i et mønster”for det er det enkleste..men ikke sikkert det beste alltid…:))
      Fine ord du skriver …Kos deg videre i påsken :))).

    3. Det er så merkelig med disse ordene dine for det er akkurat som at det er jeg som kunne ha skrevet dem. Håper du har hatt en fin dag 🙂 Klem fra meg som snart er hjemme fra Harrytur <3

    4. Jeg kjenner av og til på at min styrke er å være sterk for andre. Det er lett.
      Å være sterk for seg selv er ne helt annet.
      Alikevell har jeg lært med årene at det går det også.
      Man lærer av noe inne i seg som strekker seg opp og ut. Jeg lar det komme.
      Ser sårhet hos andre og strekker meg ut, og lar min sårhet vises? Er det lærdom?

    5. Åse Helen: 🙂 Det er nok sånn med de ordene som kommer fra hjertet, for det treffer alle de som er nært sitt eget hjerte, kanskje ? Det gleder meg ihvertfall 🙂 Klem og er litt misnunnelig, kunne tenkt meg en Harrytur igjen jeg også. Synes det er kjekt av og til som en avkobling fra det vante 🙂

    6. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Alt vi erfarer, er lærdom. Vi lærer og vi lærer bort og det aller rareste er at vi skaper selv, med det vi sender ut. Synker jeg i energi, drar jeg straks innpå meg mer av det samme, så det å jobbe med seg selv er viktig men samtidig ikke være fordømmende eller ha dårlig samvittighet 🙂 Kjærlighet til seg selv er nok et nøkkelord 🙂 Har man det, sender man ut kjærlighet og da har det en tendens til å komme tilbake fra de forunderligste plasser. Sender man ut kjærlighet til de som man ser sårhet hos, er man med på å gi positivitet til sårheten. Viktig å ikke synke ned på samme lave energi så man får mer sårhet istedet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg