FATIMA

 

På denne veien jeg går for tiden til åndelig oppvåkning opplever jeg at jeg får puslespillbiter lagt i hendene

Ja ,dette er nok et innlegg for spesielt interesserte

Mange har ikke noe tro på dette, med det har jeg

Det er ikke så enkelt å forklare men når man ser tilbake så ser man at man har fått små hint til hva som skal læres

Noen ganger kan disse hintene komme med kort tid imellom

Andre ganger kan det gå år

Plutselig tenker du tilbake, aha, var det derfor jeg skulle dit eller treffe den personen eller lese den boken

Noen ganger er de store og tydelige, du har liksom ikke noe valg

Andre ganger kommer de som små drypp

 

Slik har det vært med mine Middelhavsturer

Jeg har vært på 10 Cruise i Middelhavet

Først ved det 7. fant jeg ut at det var en hensikt med disse turene

Ja, nå kan  jeg ikke påstå det, for det er bare noe jeg tror

På det 7.cruiset møtte jeg nemlig en person som jeg har sjelelig kontakt med

http://lillasjel.blogg.no/1368867436_sjelevenner.html

Det var på den turen jeg fant ut at jeg hadde blitt ført på det ene stedet etter det andre, steder som har sterke energier fra sterke personer eller hendelser

Maria er den jeg har møtt oftest

Maria er jo en helgen i den katolske kirke så henne er det naturlig man møter i Middelhavslandene

Det rare var at hun var fraværende denne turen

 

 

Første havn vi gikk i land denne gang var i Malaga

Vi var på utflukt til Marbella

I Marbella var vi inne i en kirke hvor jeg tok en del bilder

http://lillasjel.blogg.no/1379866748_malaga_marbella_og_pu.html

Smakebit fra Cruiset

http://lillasjel.blogg.no/1379249191_smakebit_cruise_adven.html

Etter at jeg kom hjem oppdaget jeg at jeg hadde tatt bilder av Fatima

Vår frue av Fatima er en tittel på jomfru Maria og en minnedag i den katolske kirkes kalender

Wikipedia: http://no.wikipedia.org/wiki/V%C3%A5r_Frue_av_F%C3%A1tima

 

 

Senere kom vi til Valencia og var på grottebøsøk i Sant Josep caves

Det var en vidunderlig opplevelse, vakkert var det

Vi satt i en båt og ble ført innover fjellet på en elv, vakker lyssetting og trolsk stemning

Der var jeg ute for en annen opplevlese også

Jeg har lest Hulebjørnens klan, av Jean Auel

På den tiden var de jo veldig åndelig av seg, med healing og seremonier der de er i transe, som en meditasjon

Jeg likte veldig godt de bøkene og har lest dem faktisk tre ganger

De bodde i sånne grotter i fjellet

Jeg ble regelrett rørt inne i det fjellet der jeg seilte inn i stillheten med vakker lyssetting

Det var en form for gjenkjennelseseffekt

Men vi snakker om små hint

Hintet og assosiasjonen til Hulebjørnens klan kom nemlig i Cartagena

Hvem ville vel trodd meg hvis jeg sa at de kom trillende på en stor juksebjørn:)

Bare ta en titt på bildet under

Først etter at jeg kom hjem så jeg forbindelsen mellom grottebesøket og bjørnen

Jeg er litt tungnem av meg til tider men ting skal ta litt tid

 

Men det var Fatima ja, vi snakket om

I Souvenirbutikken ved grottene, fant jeg en figur jeg bare kjente at jeg måtte ha

Først etter at jeg hadde kjøpt den, så jeg at det stod Fatima

Jeg tenkte ikke så nøye på det akkurat da, men den var fin syntes jeg

Den skal jeg ha  på healingrommet mitt

Nest siste havnen vi var i, var Lisboa

Hvem andre møtte oss i kirken der enn Fatima

Denne gangen gjenkjente jeg henne fra figuren jeg hadde kjøpt

Først når jeg kom hjem så jeg at det var vårt tredje møte på 9 dager

 

Nå spør du deg kanskje hvor dette fører meg

Hvorfor disse møtene med Fatima og er det tilfeldig

Jeg vet ikke

Jeg aner faktisk ikke

Men tidligere erfaringer viser meg at når tegn blir vist på denne måten, da betyr det ett eller annet jeg skal bli oppmerksom på

Det er en lærdom her som skal hentes

Det slo meg akkurat nå at før jeg dro på ferie leste jeg en bok som het Fatimas hånd.

Tilfeldig?

Hmmm, jeg tror ikke det

Lærdommen av dette kommer helt sikkert for en dag

Det stresser jeg ikke med

Jeg vet bare at en dag sier jeg Aha, var det det jeg skulle lære

Men kanskje ikke

I dag

 

Namaste

 

På facebook møter du meg på Lillasjelsiden: www.facebook.com/Lillasjel

 

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg