Vi erobrer verden

 

Ja, det gjør vi

Vi erobrer verden

Vi durer frem i vårt eget tempo

Den ene etter den andre

Vi blir flere og flere

 

Det nytter ikke å bekjempe ondskapen i verden med vold

Vold avler vold

Vi må prøve noe annet

Åh, nå flyr hun der oppe i luften igjen sukker du

Ja, det gjør jeg

Det er så deilg å fly

Jeg er som en brevdue som bringer ut dagens budskap

Dagens budskap om kjærlighet

Ja, nok en gang kjærlighet

Det er ikke noe annen måte å gjøre det på

Er vi så små sier du

Monner det ikke

Jo ser du ikke hva som skjer rundt deg

Sor ringer i vannet brer den seg, kjærligheten

Blir du med eller

Jeg trenger hjelp

Jeg greier det ikke alene

Jeg har og dager jeg ikke ser hvor magisk alt er rundt meg

Hvem har ikke det, men er det de som er viktigst

Vi må igjennom dem, uten det vonde ,ser vi ikke det gode

Uten hatet, ser vi ikke kjærligheten, godheten, gleden,omsorgen

Når en mann kan vise så mye hat, hvor mye kjærlighet kan ikke vi da vise

Vi har vel ikke glemt det

Eller har vi det

Jo, hverdagen innhenter oss, vi greier ikke å være like flink hver dag

Men når vi greier, wow, da er det fint

Blir dere med eller

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg