Ute på lufting


I dag ville trener 2 ha meg med på luftetur.

Det sier jeg ikke nei til, selv om formen er laber.

Kjennes mistenkelig ut som det er en ny infeksjon på vei.

Men om jeg sitter i bilen eller i stolen hjemme, ja det går på ett ut.

 

Når man sitter mye hjemme og har mulighet, da er det sunt å gjøre noe annet.

Jeg sa her en dag ut i luften at jeg skulle vært i Ålesund, (Spjelkavik), for jeg har en bukse jeg skal levere tilbake på Stormberg.

Dagen etter spurte trener 2 om jeg ville være med på tur.

Jeg bestiller og det blir levert, fin fine greier.

Så en liten tur ble det og koselig var det.

Noen ærend fikk jeg unna.

Vi hadde også nydelig lunsj.

 

Litt økologiske krydder

 

Asiabutikken måtte jeg innom. Har savnet denne gode sursøte sausen. Den vi har hatt nå er litt sterkere og mindre søt, ikke så god.

 


Og jeg håpte på stor begeistring når jeg kom hjem med øl fra Gulating til trener 1.

Fin dag ble det.

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg