Unnskyld naboer

I dag må jeg si unnskyld til naboene.

Jeg har vært hos dem og stjålet.

Men jeg er sikker på at jeg blir tilgitt.

 

 

Jeg skal ha årets tradisjonelle grillselskap.

Været bestilte jeg i god tid og det ble levert.

Strålende sol og varmt.

 

Jeg er ingen bordpynter men tenkte litt blomster må jeg vel ha.

Da måtte jeg til naboene og stjele.

Hysj ikke si noe til dem 😂😂

 

Maten blir ganske tradisjonell den også.

Tomater, paprika, mango, avocado, hvitløk, chili, persille, vårløk, sitron, olivenolje

 

Scampi

 

Laks marineres. Soyasaus, hvitløk, chili, olivenolje, sitron, pepper. Jeg salter ikke siden det er salt i soyasausen.

Kyllingstrimler, spinat, paprika, vårløk, pinjekjerner  hvitløk, chili, olje, sitron og på toppen mozarella. Salt og pepper selvfølgelig. Skulle være persille hadde jeg tenkt men den glemte jeg til jeg hadde pakket den inn og da gadd jeg ikke.

Serveres med bakte småpoteter og kryddersmør.

I tillegg har jeg ytrefilet og en flintsteik, for gutta liker nok best kjøtt.

Gjestene har med seg grønnsaker, focaccia og dessert.

Noen vil vi savne sårt i kveld, men slik er livet.

Vi koser oss sammen vi venner så godt vi kan.

Godt er det alltid å møtes.

Sammen kan vi senke skuldrene og bare være oss selv.

I dag

 

5 kommentarer
    1. Så hyggelig det både ser og høres ut. Og for noen retter. Veldig godt med gode venner som en kan dele med, tenker naboene også syns det er greit med litt plukking til bordpynt. Og noen ganger er det slik, noe er trist. Til lykke med en fin kveld 🙂

    2. Jeg tenker du blir tilgitt jeg, når du har laget en sånn fin bukett 🥰 Kjenner jeg får vann i munnen av all den godematen, nam. Ønsker deg en flotters søndag, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg