Torsk i spinatsaus

I går kom kasse nummer 5.

Jeg hadde bestemt at vi skulle ha torsk til middag, så jeg håpte det kom noe som passet til.

I det jeg pakket bort det som var i kassen, la jeg tilside det jeg ville bruke.

Spinat, blader fra beter, paprika, vårløk surres litt i smør.

Kunne gjerne brukt mer grønt.

3 istapp reddiker, 3 små gulrot og en tomat, has i kasserollen.

Jeg rører inn litt mel, sper med vann og fløte. Smaker til med salt og pepper.

Jeg har også satt på poteter.

Man lager fint en sånn fiskegryte mens poteten koker.

Fisk og persille får være med noen minutter. Dette er frossen fisk. Vær obs på at den lett koker i stykker, så la den bare trekke.

 

Kjempegodt.
Hjemmelagd mat er som oftest veldig lett å lage. Og raskt.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg