Tid for hvile

 

Og så kom de smygende

De varme, beroligende energiene

De brer seg rundt meg

Som en varme rund skuldrene

Som om jeg blir omfavnet av englevinger

 

Du har jobbet så hardt hvisker stemmen

Nå skal du få en pause

Og ja, vi vet den er etterlengtet

Du sier ja til de oppgaver du får

Selv om du vet at de koster deg krefter

Likevel lytter du godt

Du følger den gode stemmen inni deg

Du vet at følger du den, blir ting lagt til rette for deg

Du forstår også at hvilen er viktig

Gir du ikke deg selv den roen som er nødvendig,stopper alt opp

Alt dette har du erfart

Derfor lytter du fordi du forstår det er nødvendig

Nå gleder du deg til nye opplevelser, ny energi, sol og varme

 

Ja, akkurat det hviskes det inni meg

Jeg kjenner roen senke seg i meg

Takknemlig lukker jeg øynene og nyter de healende energiene

Hvilke farger bringer de med seg i dag, skal tro

Jo, behagelig rosa og lys blå, forfriskende og rensende

Men også en mørkere rød og en mørkere orange, for jording og ro

Jeg renser meg først før jeg synker ned i de mer nærende, beroligende fargene

Takknemlig flyter jeg avsted

Nå skal batteriene lades og sjelen få påfyll av forfriskende energier

I dag 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg