Takk

I dag er dagen vi ønsker God jul.

Det vil jeg også gjøre.

Jeg vil ønske god jul til alle som følger meg.

Jeg vil også takke.

 

Jeg vet at mange ofte føler seg betydningsløs i hverdagen.

De føler de ikke duger, og at de er usynlig.

Da kan jeg fortelle deg at for meg er du gull verd.

Hver og en som følger meg på Lillasjel, gjør livet mitt lettere.

Hver eneste likerklikk, kommentar, deltagelse i aktiviteter, lesere av bloggen, hjerter på Instagram.

Med det er dere med på å berike livet mitt.

Jeg har tårer i øynene når jeg skriver dette for dere forstår nok ikke hvor mye dette betyr for meg.

 

Jeg sitter mye alene, er lite i aktivitet.

Jeg har ikke så mye krefter at jeg kan fyke rundt i arbeid.

Men jeg greier å sitte her og skrive og være Lillasjel

Hadde jeg ikke fått respons, ville jeg ikke funnet noe hensikt i å gjøre det.

Selv om mange tror det, er det ikke for pengene de fleste blogger.

Jeg tror jeg har kanskje 2500,- kr for hele året i år, på bloggingen.

Det er langt fra de millionene mange tror man tjener.

Og hvor mange timer tror dere jeg bruker?

Alle forstår nok at det er ikke pengene som er drivkraften.

Det er det dere som er, hver eneste en av dere.

Dere gjør at Lillasjel er svært verdifull fir meg, for det gir meg glede og engasjement.

Det gjør at jeg føler meg verdifull.

Det holder meg aktiv.

 

Så tenk på dette neste gang du føler du ikke har noe å bidra med.

Du bidrar med mye for meg.

For meg er du viktig, veldig viktig.

Jeg har ikke så mange aktive følgere, derfor er hver og en verdifull for meg.

Svært verdifull for dere hjelper meg i hverdagen.

Jeg sender derfor en stor takk til hver og en av dere.

Og et ønske om en så god jul som det er mulig å få.

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg