Store kontraster


Det er store kontraster.

Fra sol i Rhodos til surt, kaldt vær i Isfjorden.

Men i går kveld var det varmt, ihvertfall innendørs når vi var hos venner på rekeaften.

Var det vel ikke flott oppdekket?

Jeg var sjåfør for jeg ville tidlig hjem.

Vi kom jo hjem først på morgenkvisten etter å ha reist hele natten.

3 grader var det når vi kom hjem om kvelden.

 

Slik har det vært i dag. 7 grader.

Store vennen ringte og ville ha skyss og vi måtte på butikken og handle litt mat.

Da stakk vi innom lille vennen også.

Heldig vi ❤️

 

 

Så selv om været er dårlig, må vi kose oss likevel.

 

Det er ikke mye fjell å se i dag.

 

Middag må man også ha.

Potet i skiver med hvitløk, chili, litt fløte.

 

På toppen 3 røkte nakkekoteletter.

Airfryer 2x 12 minutt, kotelettene snus halvveis.

 

Hviløk, chili, vårløk, tomater, paprika, salt og pepper,olje, fetaost.

I ovnen 200 grader 25 minutt, med folie på

 

 

 

Jeg tok ut kotelettene for potetene trenge noen minutter til

Hadde jeg fått dette på restaurant ville jeg lovprist kokken.

Det var utrolig godt.

 

 

Jeg trodde jeg hadde lagd nok, men her ble det ikke mye rester.

 

 

 

Det nærmer seg presentasjon av ny lesestabel.

Det er koselig syssel på en regnværsdag.

Og nå melder de bedre vær.

Vi roper hurra.

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg